Zojuist GTA V voor de PC besteld bij Dixons voor €37,50. Echter zie ik net dat het volgens Tweakers de Franse versie betreft.. Ik weet niet of dit waar is, en zo ja, of dit echt iets uit zal maken. Iemand hier ervaring mee? Ik neem aan dat hij ook gewoon de Engelse versie van het spel bevat..
Ik zou hem gewoon kopen via steam
Johann Sebastian Bach
De pricewatch is lang niet altijd accuraat. Ik denk dat je bij dixons er vanuit kan gaan dat je een goede versie krijgt.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Bij Dixons hebben ze nu tijdelijk een actie: 7,50 euro korting bij besteding vanaf 30 euro met deze code: ONTDEK1
Owja staat ook bovenaan de site
.
Op de Dixons site staat er niks vermeld over Frans, in dit geval zou ik dus niet van Tweakers uitgaan.
Op de Dixons site staat er niks vermeld over Frans, in dit geval zou ik dus niet van Tweakers uitgaan.
[ Voor 60% gewijzigd door Vos op 30-04-2015 13:47 ]
Nee klopt, kan ook nergens iets vinden over Franse versies van de game. Tevens zit er waarschijnlijk een rockstar social club key bij en die is neem ik aan ook gewoon in het Engels te activeren.
Haha geen dank! Nu hopen op een spoedige levering (er stond iets van 9 dagen).
Het vendor partnummer (SKU) is gelijk tussen de UK versie en de FR versie (UK1663PCC). Alleen het EAN nummer is anders waarbij deze EAN waarschijnlijk gericht is op de franse markt. Lijkt mij daarom een fout binnen de pricewatch en zouden ze deze versies samengevoegd moeten worden.Ruben21 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:01:
Zojuist GTA V voor de PC besteld bij Dixons voor €37,50. Echter zie ik net dat het volgens Tweakers de Franse versie betreft.. Ik weet niet of dit waar is, en zo ja, of dit echt iets uit zal maken. Iemand hier ervaring mee? Ik neem aan dat hij ook gewoon de Engelse versie van het spel bevat..
Ik laat hem bezorgen, komt zaterdag binnen. Ophalen in filiaal stond op 9 dagen bij mij.Ruben21 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:59:
Haha geen dank! Nu hopen op een spoedige levering (er stond iets van 9 dagen).
Bedankt, dat verklaard een hoop!Hakulaku schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:59:
[...]
Het vendor partnummer (SKU) is gelijk tussen de UK versie en de FR versie...
Ik laat hem ook bezorgen, maar ik kon nergens een levertijd vinden behalve die in de winkels zelf en dat was 9 dagen, maar zaterdag is ook goedVos schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:02:
[...]
Ik laat hem bezorgen, komt zaterdag binnen. Ophalen in filiaal stond op 9 dagen bij mij.
Je kon em op dag van release al voor 30 krijgen trouwensVos schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:44:
Vanwaar die lage prijs? Ik zie hem voor € 44,95.
Net als bijna alle nieuwe pc games. Als preorders vaak zelfs al goedkoper dan dat. Best wel Nice. Snap niet dat mensen nog volop betalen als de digitale versies zo goedkoop zijn.
Dat is verleden tijdBrutal1ty schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:15:
[...]
Je kon em op dag van release al voor 30 krijgen trouwens
Net als bijna alle nieuwe pc games. Als preorders vaak zelfs al goedkoper dan dat. Best wel Nice. Snap niet dat mensen nog volop betalen als de digitale versies zo goedkoop zijn.
En de digitale versie zoveel goedkoper? Waar dan? Of doel je op de key shops?
Omdat sommige mensen (ik zelf ook) waarde hechten aan een doosje.Brutal1ty schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:15:
[...]
Je kon em op dag van release al voor 30 krijgen trouwens
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Heb hem zelf zojuist ontvangen, en het is gewoon een Nederlands hoesje met o.a. Engelstalige game
Ik ook, maar geen 20+ euro.g0tanks schreef op maandag 04 mei 2015 @ 21:19:
[...]
Omdat sommige mensen (ik zelf ook) waarde hechten aan een doosje.
Pagina: 1