Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Of je harde schijf kon deze snelheid niet aan en is verneukt, heb ik ook gehad vroeger met mijn schijf met een fsb van 83=41.5 pci. 41.5x3=124.5, komt in de buurt. Wat voor HDU heb je (ik gebruik een IBM 10gig 7200 rpm)
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Een Quantum 13.6 GB 7200rpm
maar die is ok want las ik m'n oude proc weer terugzet (celly 400@540) dan doet ie ut wel.
maar die is ok want las ik m'n oude proc weer terugzet (celly 400@540) dan doet ie ut wel.
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Dan denk ik dat er fouten zitten in je besturingsysteem.... 
Dus ff een reinstall dat moet het verhelpen en je proc is niet stuk
(denk ik)
Dus ff een reinstall dat moet het verhelpen en je proc is niet stuk
Verwijderd
Tja.. denk dat je windows verneukt is. en mocht het je proc zijn, er zit garantie op dus..
Verwijderd
Ja, op je cpu zit nog gewoon garantie, lijkt mij
install windows eens opnieuw, misschien dat het dan over is
install windows eens opnieuw, misschien dat het dan over is
Nope. Ik heb m'n celly 400 terug gezet en nou doet hij het weer perfect.
Bovendien, na OCen heb je toch geen garantie meer?
Bovendien, na OCen heb je toch geen garantie meer?
installeer toch maar even opnieuw.. waarschijnlijk is dat het probleem hoor.. vraag niet hoe het komt, maar het lost vaak een hoop op..
en officeel hebbie geen garantie meer naar Overklokken nee... maare hoe zouden ze dat moeten zien aan die cpu dan ? je moet natuurlijk niet zeggen dat je hem hebt overgeklokt he ! duh.
en officeel hebbie geen garantie meer naar Overklokken nee... maare hoe zouden ze dat moeten zien aan die cpu dan ? je moet natuurlijk niet zeggen dat je hem hebt overgeklokt he ! duh.
Have a wheelie good weekend!
Hoe willen ze bewijzen dat je hebt overgeklokt, in de winkel kunnen ze dat zeker niet zien, gewoon je koeler de schuld geven en niet over overklokken beginnen. Dan zal het zeker lukken met garantie.
je moet zoiezo helemaal nix zeggen. als ze vragen: "hoe is ie kapot gegaan?"
gewoon zeggen: "jah geen idee.."
zodra je wat anders zegt is het verdacht en gaan er mensen zeiken.
gewoon zeggen: "jah geen idee.."
zodra je wat anders zegt is het verdacht en gaan er mensen zeiken.
Have a wheelie good weekend!
Pagina: 1