ps4 controll settings gta v

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingGraph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-10-2023
Hi all,

Ik ben redelijk nieuw in de console gaming, ben altijd al een pc gamer geweest, maar ik ben verliefd aan het worden op de ps4 en gta v.

En omdat ik nog redelijk ongewennig ben met een controller, vroeg ik mij af, wat zijn nu de beste controll settings in gta v of op de ps4 in het algemeen.

Ik zie dat je je contols kutn aanpassing in gta v naar standaard - fps - fps2, southpaw fps .....

Omdat ik graag in de toekomst nog andere games wil spelen zoals the division, .... Vroeg ik mij wat nu de beste settings zijn voor deze games. Zodat ik niet bij elk spel de controlls opnieuw moet leren.

is bijv. de standaard fps controlls settings in gta v een standaard voor fps games op de ps4 ?

bottom line: Aangezien ik nog moet wennen aan de controlls, vroeg ik mij af: wat raden jullie mij aan als controll settings in gta v voor third person en voor first person mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-06 18:28
Er bestaan geen echte standaarden wat dat betreft, iedere ontwikkelaar bepaald dat zelf. In grove lijnen komt functionaliteit wel overeen, maar het is nooit 1:1... soms zelfs niet binnen dezelfde game serie omdat er mogelijkheden worden toegevoegd of misschien zelfs wel verwijderd. Het is dus echt iets wat je zelf zou moeten onderzoeken wat het beste bij je past... maar ik denk dat er wel met enige zekerheid gesteld kan worden dat de standaard instelling van de game ook voor de meeste mensen de meest ideale setup is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:06
Ik draai GTA5 op de PS3, heb mijn controls eigenlijk nooit veranderd en werkt prima.
Mocht je er op een gegeven moment achter komen dat iets voor jou niet handig of lekker werkt, kun je gewoon zelf kijken welke stand dan wel bij je past.
Zoals MicGlou boven mij ook al aangeeft, het is echt iets dat je zelf moet uitvinden maar begin gewoon lekker met de standaard instellingen.

*sowieso