Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Menu niet goed klikbaar op telefoon

Pagina: 1
Acties:

• L0we
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 25-09 17:20
Ik heb de laatste paar dagen wat moeite met het openklikken van het menu. Ik heb even getwijfeld aan mijn klikvermogen, maar het lijkt er toch op dat het ligt aan de advertentie onder het menu.

Op het moment dat de advertentie nog niet geladen is gaat het openklikken in een keer goed, maar na het laden van de advertentie kan ik hem alleen openklikken aan de rechterkant van het pijltje naar beneden, buiten het vertikale bereik van de advertentie.

Ook valt het op dat de advertentie wat over "Gathering of..." heen valt.

screenshot

Toestel: Sony Z3, met Android 5.0.2
Browser: Chrome versie 42

• anboni
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 15:08
Hier hetzelfde probleem. Nexus 5, Android 5.1, Chrome 42.

screenshot

*edit* zie net trouwens dat dit dezelfde is als google adsense reclame

[Voor 22% gewijzigd door anboni op 30-04-2015 14:10]

• L0we
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 25-09 17:20
anboni schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:57:
Hier hetzelfde probleem. Nexus 5, Android 5.1, Chrome 42.

screenshot

*edit* zie net trouwens dat dit dezelfde is als google adsense reclame
ja, ik heb hem ook net gevonden inderdaad...

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True