[PC] Block n Load

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:08

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://im.ziffdavisinternational.com/t/ign_nl/screenshot/default/blocknload_9av3.640.jpg
Jagex lanceert haar nieuwe team-multiplayer titel, Block N Load. Om dit te vieren start de lancering van de game in een Steam Free Weekend, zodat spelers met een Steam-account direct kunnen beginnen met bouwen, verdedigen en aanvallen in deze online 5v5 shooter.

Je kiest eenheld, selecteert je block load-out en start met de game om het uit te vechten in vernietigbare arena’s. Elk team probeert de generatorblokken van de tegenpartij te vernietigen, zodat ze de overwinning kunnen claimen. Block N Load’s gameplay beschikt over steeds evoluerende arena's vol mogelijkheden. Met zes helden en veel verschillende soorten blokken om te gebruiken, kun je op vele manieren bouwen en vechten. Graaf een tunnel onder de map, bouw een brug eroverheen, blaas het op, bouw, werk samen, bouw valstrikken en verdedigingen – de mogelijkheden zijn eindeloos en je vechttactieken zijn alles.

"We hebben iets nieuws geprobeerd met Block N Load. We wilden een game maken waar bouwen net zo belangrijk is als kogels, waar intelligentie net zo belangrijk is als vaardigheden en waar spelers kunnen bijdragen aan het team op hun eigen manier", aldus David Solari, vice president of Block N Load. "We kunnen niet wachten om de creativiteit en inventiviteit te zien van de spelers van Block N Load nu de game beschikbaar is. De lancering van vandaag is nog maar het begin. We kijken uit naar een spannende reis met de spelers als de game evolueert."
Bron fok.nl Pheno

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=sEWJOIfPtUA]
Hoe je het spel speelt is ook afhankelijk van het personage dat je kiest. Aan het begin van een potje kan je kiezen uit zes personages, ook wel heroes genoemd. Deze zes heroes vergen allemaal een andere aanpak:

Sgt. Stone: gewapend met o.a. een assault rifle en frag grenades
Cogwheel: de tank
Juan: de sneaky mexicaanse ninja, die vooral close quarters sterk is
Eliza: de 'crazy scientist' met bio-bommen en gifgas
Tony: de engineer
Longshot: de sniper

Meer is te vinden op de website https://www.blocknload.com/home/
Verkrijgbaar op steam http://store.steampowered...794.1403867926.1430388004

Persoonlijk lijkt me dit een heel tof spel, eerst je basis bouwen en dan na 5 min ga je de strijd aan. Meer mensen ervaring met dit spel (de beta oid) ?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
Nu in de aanbieding voor €12,74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
Nu ook gratis te proberen dit weekend op steam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
Niemand speelt dit toppertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
ik had ervan gehoord en denk dat ik de tag team pack ga kopen :D

lijkt wat op ace of spades maar dan uitgebreider :p
deze avond beslissen dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
razerBE schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:36:
ik had ervan gehoord en denk dat ik de tag team pack ga kopen :D

lijkt wat op ace of spades maar dan uitgebreider :p
deze avond beslissen dus :p
Ja klopt het is ook van de makers daarvan dacht ik. Alleen die hebben ze veel te vroeg gebracht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
heb hem toch maar gekocht :p
eens zien wat multiplayer geeft :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoppa
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 26-02 06:24
Ik heb dit spel erg veel in de beta gespeeld en het was erg leuk.
Ik zelf ben 20 dus geen 13 jarig minecraft fan.

Ik ben geen fan van Jagex aangezien ze elk spel die ze hebben gemaakt hebben verneukt, alleen block n load heeft vermeld dat dit een andere group van hun is en ze er alles aan zouden doen om het spel actief te houden (Misschien zelfs f2p gooien als het spel uitsterft)

Ik heb zelf heb hem nog niet gekocht omdat ik bang ben dat de playerbase erg gaat droppen, dus ik wacht nog even, ook is er binnenkort een summersale op steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Ik en mijn schoenbroer spelen het spel dagelijks voor een match of 2. Wel leuk voor even iets anders te doen.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poerkiemen
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 26-08-2024
Het is Zeker een goed spel. De player base is inderdaag nog niet groot. Vooral NA, Oceanie en ASIA servers hebben er last van. De EU server (op dit moment UK, London) Is in principe altijd bewoond. Ik heb het op dit moment 476 Uur gespeeld en ben er nog steeds niet moe van. Top game!
Minpunten zijn wel dat er weinig optimalisatie en nog wel wat inlog problemen kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
Nu voor 3 euro op steam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cairo555
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik speel dit spel ook, samen met mijn 2 kinderen. :)

Allemaal de headset op, lekker bouwen en de taken verdelen.
Erg leuk spel, geen bloed geen gore. De kids die ik nog geen heftige shooters wil laten spelen is dit wel ok. Ondanks dat het aantal actieve spelers erg laag is. Is het een erg leuke game, leuke graphics, goede gameplay, veel actie en altijd wat te doen :P Er zitten geen dode momenten in het spel.

• Cairo555
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Even een toevoeging aan dit topic.
Deze game is nog steeds super goed en gaat allemaal maar beter worden :)

De verwachting is dat zeer binnenkort deze game verder gaat als Free2Play.

Op dit moment loopt er een beta voor de nieuwe versie. In deze versie zijn weer 3 nieuwe karakters toegevoegd met hun eigen ability's. In de nieuwe versie zijn ook net als bij b.v. COD perks toegevoegd. Deze perks zijn verdeeld over 3 categorieën, offence, defence en hero. Perks kan je kopen met gold wat je verdient door potjes te spelen. Met dit gold kan je zover ik heb begrepen nieuwe karakters kopen en daarbij behorende skins.

Al met al kijk ik erg uit naar deze nieuwe update. Verwacht dat als ze F2P gaan. Dat er dan een hoop nieuwe spelers bij zullen komen.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poerkiemen
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 26-08-2024
Heya allemaal,

ik dacht ik geef even een update over de status van dit spel :)
Zoals aangegeven door cairo555 is het spel inmiddels F2P.

Het spel is nog levend en er is een goede community.
De developers streamen nog wekelijks en er wordt nog steeds verder ontwikkeld aan de game.
Inmiddels niet meer zo snel als in het begin, maar wat kan je verwachten van een 2 jaar oude game!
Pagina: 1