Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Win 7] WindowsUpdate_80092004 failure

Pagina: 1
Acties:

• Tinrinner
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Ik word hier zo langzamer hand gallisch, alles wat ik middels google vind brengt geen oplossing, wel vele malen een bespreking omtrent dezr fout, maar uit lopen richting een oplossing komt niet aan bod.

Ik wil gewoon mijn er os up to date hebben, maar blijf hangen met als gevolg deze foutmelding. WindowsUpdate_80092004" "WindowsUpdate_dt000

Ik heb de firewall gedeactiveerd, antvirus applikaat disabled en verschijdene keer windows update uitgevoerd, maar niets helpt.

Kent iemand dit issue?

• The_Doman
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 02:19
Jawel, zelfde probleem ook hier bij updaten Win7 systeem/images.
De laatse IE11 update patch geeft dat probleem blijkbaar.
IE11 patch KB 3038314 blocks search engines and may fail with error 80092004

• Speedmaster
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 19:52

Speedmaster

Make my day...

Ook hier het geval met een schone installatie van vorige week. Na diverse pogingen maar even zo gelaten in afwachting van een patch van Microsoft.

• Tinrinner
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Ik heb het artikel vluchtig door genomen en zie nu in grote lijnen wat het is, @Speedmaster, je hebt het over een patch, ben je er dus zeker van dat het aan Microsoft ligt? Anders laat ik het ook maar zo totdat wellicht het antwoord op ik dacht 1 der dinsdagen tijdens de update tendensen. soulaas gaat bieden.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True