Hey, onlangs is een van onze pc's de pijp uitgegaan. Dit was een kant en klare systeem. Deze keer wilde ik er zelf een samenstellen, vooral nadat ik de vorige keer hier ontzettend goed ben geholpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc zal gebruikt worden voor standaard kantoorzaken als factureren, office. Daarnaast zal er ook wat op gegamed worden. Denk hierbij aan games als GTAV, H1Z1, CS-GO.
Wat mag het systeem gaan kosten?
We houden vast aan een absoluut maximum bedrag van € 850. Ik zal het zelf gaan assembleren.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat hierbij om de systeem zelf, dus we hebben alle randapparatuur al.
Edit, er komt een monitor bij.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een hele systeem, een SSD is wel te doen voor dit bedrag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst Intel, ik denk dat het budget dit wel toelaat.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zal geplaatst worden op een kantoor, dus geen kast met toeters en bellen. Een normale uiterlijk is noodzakelijk.
Ga je overklokken?
Er zal niet overgeklokt worden.
Momenteel heb ik deze wensenlijst samengesteld:
Als er voor dit bedrag een betere kan worden samengesteld, graag. Opmerkingen zijn natuurlijk van harte welkom.
Edit;
Het bedrag in de titel klopt niet meer, dit omdat er nog een monitor bij moet. Het bedrag is €850 inclusief Btw, de pc komt te staan in een kantoortje van een bedrijf.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc zal gebruikt worden voor standaard kantoorzaken als factureren, office. Daarnaast zal er ook wat op gegamed worden. Denk hierbij aan games als GTAV, H1Z1, CS-GO.
Wat mag het systeem gaan kosten?
We houden vast aan een absoluut maximum bedrag van € 850. Ik zal het zelf gaan assembleren.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat hierbij om de systeem zelf, dus we hebben alle randapparatuur al.
Edit, er komt een monitor bij.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een hele systeem, een SSD is wel te doen voor dit bedrag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst Intel, ik denk dat het budget dit wel toelaat.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zal geplaatst worden op een kantoor, dus geen kast met toeters en bellen. Een normale uiterlijk is noodzakelijk.
Ga je overklokken?
Er zal niet overgeklokt worden.
Momenteel heb ik deze wensenlijst samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 170,01 | € 170,01 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 62,75 | € 62,75 |
| 1 | Sapphire R9 280 3GB GDDR5 OC DUAL-X with Boost | € 191,53 | € 191,53 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 32,95 | € 32,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 54,- | € 54,- |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 44,65 | € 44,65 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 99,22 | € 99,22 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 655,11 | |
Als er voor dit bedrag een betere kan worden samengesteld, graag. Opmerkingen zijn natuurlijk van harte welkom.
Edit;
Het bedrag in de titel klopt niet meer, dit omdat er nog een monitor bij moet. Het bedrag is €850 inclusief Btw, de pc komt te staan in een kantoortje van een bedrijf.