Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exhibition
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03-05 12:49
Gegroet!

Allereerst mijn excuses voor het mogelijke overtreden van de forum regels. Eerste keer op de forums hier :)

Ik heb recent een laptop voor mijn zusje aangeschaft en we zijn er achter gekomen dat de touchpad een 'delay' heeft. Wanneer je je vinger erop legt en beweegt worden de eerste paar millimeter niet geregistreerd en daarna werkt hij pas. Dit is vooral vervelend als je net 'naast' een knop terecht komt met de muis en een kleine correctie wil maken.

Nu heb ik zelf al iets gevonden over Synaptics settings onder Mouse properties maar deze tab heb ik niet. Na hardware is er geen andere tab. Ik heb tevergeefs geprobeerd om de driver opnieuw te installeren en zelfs de stock synaptics driver (dus niet de speciale van Acer) maar dit resulteerde in het verdwijnen van de muis. hij werkte wel maar je zag niets en ik kon dus ook niet controleren of dit het probleem opgelost heeft.

Is er iemand die hier meer van weet of die weet hoe ik de Synaptics Settings tab bij de Mouse Properties kan krijgen?

Alvast hartelijk dank,
Exhibition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozy
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09 20:29
Ik heb gemerkt dat dit met Windows zelf te maken heeft. Ik heb dezelfde laptop (iets ander model) en vond dit erg irritant. Druk op de Windows-knop + C en ga naar Pc-instellingen. Als t goed is staat hier ergens Muis bij.

Er is een instelling die vrij concreet aangeeft om de eerst input te negeren om onbedoelde aanrakingen te reduceren. Zit nu zelf niet op de computer dus kan dit even niet voor je uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exhibition
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03-05 12:49
Onder PC and devices / Mouse and Touchpad heb ik gekeken maar ik kan niets vinden wat duid op wat je aangeeft. Ik zal met smacht wachten op de gedetailleerde reactie :3

Alvast bedankt!