Beste tweakers,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, GtaV, far cry, maar ook gewoon CoD, het moet alles goed kunnen spelen, niet perse ultra settings maar wel high. Daarnaast veel schoolwerk. Het moet een gamepc worden die vooral voor de verre toekomst goed blijft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
assemblage e.d. Doe ik zelf, het gehele systeem mag MAX 1000 euro kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen randapparatuur die ik mee wil nemen behalve mijn muis, toetsenbord en headset (AstroA50)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst Intel processors, daar voel ik me het beste bij. Eerder had ik ook een voorkeur voor nVidia videokaarten, maar dit heb ik toch bijgesteld omdat dit zeker niet beter hoefde te betekenen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het geluidsniveau moet wel redelijk blijven (geen tractor naast me), maar het allerbelangrijkste is de duurzaamheid. Hoe langer het systeem op hetzelfde niveau meekan, hoe beter.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken (echter laat ik die optie open voor mijn videokaart, mobo en processor niet.
Hier mijn gedachtes:
Ik denk wel dat dit systeem wel goed is opgebouwd. Maar ik zit met een probleem, dit gehele systeem kost 1100 euro terwijl het echt maar maximaal 1000 mag kosten. Het liefst dezelfde kwaliteit natuurlijk.
Kunnen jullie mij ermee helpen?
Edit:
De behuizing is volgens mij niet goed, deze videokaart past er namelijk niet in (denk ik).
Zou dan een van deze twee opties ook goed zijn/kunnen?
pricewatch: Corsair Carbide SPEC-03 Red Led
Of:
pricewatch: NZXT S340 Zwart
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, GtaV, far cry, maar ook gewoon CoD, het moet alles goed kunnen spelen, niet perse ultra settings maar wel high. Daarnaast veel schoolwerk. Het moet een gamepc worden die vooral voor de verre toekomst goed blijft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
assemblage e.d. Doe ik zelf, het gehele systeem mag MAX 1000 euro kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen randapparatuur die ik mee wil nemen behalve mijn muis, toetsenbord en headset (AstroA50)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst Intel processors, daar voel ik me het beste bij. Eerder had ik ook een voorkeur voor nVidia videokaarten, maar dit heb ik toch bijgesteld omdat dit zeker niet beter hoefde te betekenen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het geluidsniveau moet wel redelijk blijven (geen tractor naast me), maar het allerbelangrijkste is de duurzaamheid. Hoe langer het systeem op hetzelfde niveau meekan, hoe beter.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken (echter laat ik die optie open voor mijn videokaart, mobo en processor niet.
Hier mijn gedachtes:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 210,95 | € 210,95 |
| 1 | Gigabyte GA-B85-HD3 | € 80,95 | € 80,95 |
| 1 | Club 3D Radeon R9 290X 4GB royalAce | € 276,32 | € 276,32 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 54,95 | € 54,95 |
| 1 | CM Storm Enforcer | € 73,95 | € 73,95 |
| 1 | Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart | € 154,90 | € 154,90 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 Pro - Studentenaanbod | € 59,99 | € 59,99 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 56,49 | € 56,49 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 11,56 | € 11,56 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Crucial MX100 128GB | € 68,99 | € 68,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.107,- | |
Ik denk wel dat dit systeem wel goed is opgebouwd. Maar ik zit met een probleem, dit gehele systeem kost 1100 euro terwijl het echt maar maximaal 1000 mag kosten. Het liefst dezelfde kwaliteit natuurlijk.
Kunnen jullie mij ermee helpen?
Edit:
De behuizing is volgens mij niet goed, deze videokaart past er namelijk niet in (denk ik).
Zou dan een van deze twee opties ook goed zijn/kunnen?
pricewatch: Corsair Carbide SPEC-03 Red Led
Of:
pricewatch: NZXT S340 Zwart
[ Voor 3% gewijzigd door AFCA_Timon op 30-04-2015 05:27 ]
I may not be the best, but I'm defenitely not like the rest!