Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een budget behuizing voor mijn componenten die ik heb aangeschaft, zie de lijst hieronder. Ik zou graag een kast willen waarin ik de kabels netjes kan wegwerken (voor zover dit mogelijk is bij een budget behuizing). Zo zou ik graag de CPU-power kabel achter het moederbord willen laten lopen. Daarnaast prefereer ik stilte boven koeling en airflow, omdat ik denk dat het systeem niet erg heet zal worden (verbeter me als ik dit verkeerd inschat).
Wat is je budget?
Mijn budget is 40 euro, incl. verzendkosten. Echter als er voor 42 euro een beter alternatief is, dan sta ik hier ook voor open.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke merkvoorkeur, al zou ik Sharkoon persoonlijk niet snel kopen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hieronder de componenten die ik in de behuizing wil gaan bouwen, ik mis alleen een behuizing nog. Het zijn voornamelijke tweedehands componenten, dus vandaar dat er bij de meeste geen prijs bij staat (maar toch niet echt relevant
)
De lengte van mijn GPU is 268 mm en de hoogte van de CPU cooler is 143mm.
De volgende cases had ik zelf al gevonden, tussen haakjes mijn plus- en minpunten:
Bij voorbaat dank
Ik ben op zoek naar een budget behuizing voor mijn componenten die ik heb aangeschaft, zie de lijst hieronder. Ik zou graag een kast willen waarin ik de kabels netjes kan wegwerken (voor zover dit mogelijk is bij een budget behuizing). Zo zou ik graag de CPU-power kabel achter het moederbord willen laten lopen. Daarnaast prefereer ik stilte boven koeling en airflow, omdat ik denk dat het systeem niet erg heet zal worden (verbeter me als ik dit verkeerd inschat).
Wat is je budget?
Mijn budget is 40 euro, incl. verzendkosten. Echter als er voor 42 euro een beter alternatief is, dan sta ik hier ook voor open.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke merkvoorkeur, al zou ik Sharkoon persoonlijk niet snel kopen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hieronder de componenten die ik in de behuizing wil gaan bouwen, ik mis alleen een behuizing nog. Het zijn voornamelijke tweedehands componenten, dus vandaar dat er bij de meeste geen prijs bij staat (maar toch niet echt relevant
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 2600 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | ASRock H77M (standaard) | € 72,- | € 72,- |
| 1 | Club 3D Radeon HD 7950 '13Series | € 249,- | € 249,- |
| 1 | Samsung Spinpoint F4 EcoGreen HD155UI, 1,5TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | TP-Link TL-WN822N | € 13,75 | € 13,75 |
| 1 | Microsoft Windows 7 Home Premium (NL OEM 64bit) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | DeepCool Gammaxx S40 | € 18,- | € 18,- |
| 1 | Kingston KHX1600C9D3K2/8GX | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Sony Optiarc AD-7240S Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master Real Power M520 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Crucial M550 2,5" 256GB | € 124,95 | € 124,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 477,70 | |
De lengte van mijn GPU is 268 mm en de hoogte van de CPU cooler is 143mm.
De volgende cases had ik zelf al gevonden, tussen haakjes mijn plus- en minpunten:
- pricewatch: Raijintek Arcadia (relatief veel ruimte voor kabel management, goede kwaliteit (voor de prijs)).
- pricewatch: Cooler Master N300 (KKN1, closed) (2 case fans, populair, niet helemaal mijn smaak qua uiterlijk).
- pricewatch: Cooler Master N200 Closed (kleiner formaat kast, redelijke kabel management, niet al te duur).
- pricewatch: BitFenix Neos Zwart/Zwart (veel ventilatiemogelijkheden, hierdoor laat hij waarschijnlijk wel meer geluid naar buiten).
- pricewatch: BitFenix Comrade Zwart (redelijk stil door de gesloten panelen, minder kabel management).
Bij voorbaat dank