Aanschaf budget behuizing

Pagina: 1
Acties:

• Koen179
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:14
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een budget behuizing voor mijn componenten die ik heb aangeschaft, zie de lijst hieronder. Ik zou graag een kast willen waarin ik de kabels netjes kan wegwerken (voor zover dit mogelijk is bij een budget behuizing). Zo zou ik graag de CPU-power kabel achter het moederbord willen laten lopen. Daarnaast prefereer ik stilte boven koeling en airflow, omdat ik denk dat het systeem niet erg heet zal worden (verbeter me als ik dit verkeerd inschat).

Wat is je budget?
Mijn budget is 40 euro, incl. verzendkosten. Echter als er voor 42 euro een beter alternatief is, dan sta ik hier ook voor open.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen specifieke merkvoorkeur, al zou ik Sharkoon persoonlijk niet snel kopen.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hieronder de componenten die ik in de behuizing wil gaan bouwen, ik mis alleen een behuizing nog. Het zijn voornamelijke tweedehands componenten, dus vandaar dat er bij de meeste geen prijs bij staat (maar toch niet echt relevant :+)

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7 2600 Boxed€ 0,-€ 0,-
1ASRock H77M (standaard)€ 72,-€ 72,-
1Club 3D Radeon HD 7950 '13Series€ 249,-€ 249,-
1Samsung Spinpoint F4 EcoGreen HD155UI, 1,5TB€ 0,-€ 0,-
1TP-Link TL-WN822N€ 13,75€ 13,75
1Microsoft Windows 7 Home Premium (NL OEM 64bit)€ 0,-€ 0,-
1DeepCool Gammaxx S40€ 18,-€ 18,-
1Kingston KHX1600C9D3K2/8GX€ 0,-€ 0,-
1Sony Optiarc AD-7240S Zwart€ 0,-€ 0,-
1Cooler Master Real Power M520€ 0,-€ 0,-
1Crucial M550 2,5" 256GB€ 124,95€ 124,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 477,70

De lengte van mijn GPU is 268 mm en de hoogte van de CPU cooler is 143mm.

De volgende cases had ik zelf al gevonden, tussen haakjes mijn plus- en minpunten:
  1. pricewatch: Raijintek Arcadia (relatief veel ruimte voor kabel management, goede kwaliteit (voor de prijs)).
  2. pricewatch: Cooler Master N300 (KKN1, closed) (2 case fans, populair, niet helemaal mijn smaak qua uiterlijk).
  3. pricewatch: Cooler Master N200 Closed (kleiner formaat kast, redelijke kabel management, niet al te duur).
  4. pricewatch: BitFenix Neos Zwart/Zwart (veel ventilatiemogelijkheden, hierdoor laat hij waarschijnlijk wel meer geluid naar buiten).
  5. pricewatch: BitFenix Comrade Zwart (redelijk stil door de gesloten panelen, minder kabel management).
Ik vind de Raijintek Arcadia een hele mooie (en goede) behuizing, maar is niet erg goed leverbaar. Ook zijn er nog weinig reviews over. Welke case zouden jullie mij adviseren en welke misschien ten sterkste afraden.

Bij voorbaat dank :)

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:58
neem de kast die je mooi vind. verschil tussen kast zal niet heel erg groot zijn. tevens zal hij niet heel erg stil zijn of goede kabel management. dit is gewoon niet haalbaar voor die prijs.

[ Voor 40% gewijzigd door loki504 op 30-04-2015 08:11 ]

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
Kijk met dit budget eens in vraag en aanbod. Laatst ook een behuizing vandaan geplukt, doet wat het moet doen ben je voor 25 euro klaar ;).

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

De N300 (KKN1, closed) komt er altijd erg goed uit. Ook staat hij in veel Best Buy Guides.

IMHO krijg je veel bang for the buck bij die kast, als ik zo de reviews doorlees. Ook zijn er uitgebreide reviews van :).

[ Voor 4% gewijzigd door Anonymoussaurus op 30-04-2015 09:09 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• Koen179
Thanks voor de reacties, de Cooler Master N300 is inderdaad erg populair. Heeft iemand misschien ervaring met een van deze kasten? Ik heb al veel reviews gelezen, maar kom er nog niet echt uit.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:19

br00ky

Moderator Harde Waren
/inkoppertje, mensen die een review hebben geschreven hebben ervaring met die kast ;).

• Koen179
Heb gister de Cooler Master N200 besteld, omdat deze niet al te groot is en volgens de reviews nog best wat ruimte heeft voor de kabels. Ook 2 fans vond ik een pluspunt. Bedankt voor jullie reacties :)
Pagina: 1