Tbrowser Breunie ploeg

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• myxomatose
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-12-2021
Heel erg jammer dat jullie de Tbrowser app van Breunie ploeg uit de playstore hebben laten verwijderen.
Ik begrijp echt niet waarom iedereen de perse de browser versie moet gebruiken
Ik en blijkbaar nog wel wat mensen vinden een app nu eenmaal eenvoudiger om te gebruiken. op een smartphone of tablet.
Ook jammer dat jullie dit niet je nieuws overzicht (durfden) te vermelden, of ik heb er over gekeken natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 18:38

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Je kan ook de 'add to homescreen' functie gebruiken van Chrome for Android, dat is hetzelfde als de third party 'Tbrowser' apps die in de play store stonden en je weet zeker dat je wachtwoord niet gekaapt wordt. ;)

En je gebruikt met die app ook al de browser versie hoor, alleen dan in een apart tab zonder controls i.p.v. je browser :P

[ Voor 36% gewijzigd door _David_ op 29-04-2015 23:40 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09 13:57

rob_erwt

What does this button do?

Sowieso heeft de redactie hier niet zoveel mee te maken, dus ik zet hem even in Lieve Adjes.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:58
De app hoeft niet weg wat Tweakers betreft. Wel zijn we zuinig op het gebruik van onze merknaam Tweakers en ons logo. Dat is ook wat ik Breunie heb gemaild. Voor het gebruik van onze naam en ons logo moet je toestemming hebben en die had (en heeft) Breunie niet.

Op zijn vraag of hij de app mocht handhaven zonder merknaam en logo heb ik namens Tweakers gezegd dat we daar geen probleem mee hebben.