Sygate = Bandbreedte Houdini

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Ik had WinProxy, maar daarmee kon ik niet op FTP's komen (heel lastig :) ). Dus heb ik nu Sygate 4.0 geinstalleerd (en geregistreerd).. Maar ik mis zoals het topic al zegt de helft van mijn bandbreedte is weg.. Volgens mij wil syagte dit gewoon verdelen, maar daar ben ik het niet helemaal (eigenlijk helemaal niet) mee eens.
Zelf kon ik trouwens geen optie vinden om het zo in te stellen dat het wel volledig gaat werken en heb al verschillende dingen met syagte geprobeerd (qua instellingen dus niet doordenken aub :) ).
Iemand misschien misschien een idee of de oplossing? (en onder de oplossing valt eigenlijk niet een ander proxy programma)

Verwijderd

heheh Winroute pro

ik zit er hier meer op een 486 20 mb mem 1.2 gig hdd
en een proxy server En FTPen en alles shit

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 21:05

we_are_borg

You will Comply

Ik heb hier 3.1 van sygate en die werk perfect, bandbreete wat beschikbaar is pak hij gewoon. Als ik de 4.0 instaleer dan kan ik niet meer internetten op mijn andere twee computers aangezien ik 2 ip adressen heb, een voor downstream en de andere voor upstream, hier door werk sygate 4.0 niet. Sygate 3.1 is nog te downloaden kijk even of het daar wel mee luk.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-05 23:14

Paitor

rages doen :P

winroute lite ;)
dat roelt zwaar. Zelfs de nieuwste newbie kan dit installeren, en je kan het onmogelijk fout doen. Waarom? Omdat je nix hoeft in te stellen B-)

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

• InterCC
Bedankt voor de reply's maar ik was nu toch echt een keer van plan om één proxy programma te gebruiken.. Dus als iemand me kan helpen met dit probleem... Als het echt moet instal ik wel een andere, maar liever niet

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:46
ik heb sygate 3.1 er op hier. werkt als een zonnetje met alles. ik heb op mn laptop nieteens een client staan :?

ik snap er ook nix van maar mn sygate servertje accepteerd en geeft gewoon pakketjes van/naar de laptop.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Klopy hor!
De sygate client is alleen bedoeld voor mensen die een dial up verbinding delen!

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

• vanwegen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-06 11:42

vanwegen

-:|:-

KAn naturlijk ook nog zo zijn dat Sygate zoveel processor power van je servertje trekt datie het niet meer bijhoud (oftewel is je server wel snel genoeg?

En toen was m'n signature weg :(

• InterCC
Op zondag 17 juni 2001 12:53 schreef vanwegen het volgende:
KAn naturlijk ook nog zo zijn dat Sygate zoveel processor power van je servertje trekt datie het niet meer bijhoud (oftewel is je server wel snel genoeg?
Dat is het probleem niet.. de server is niet zo snel, maar zoveel processor gebruikt ie nou ook weer niet :)
Pagina: 1