Device: Nexus 5, Android 5.1.0 Build LMY47D
Browser: Chrome 42.0.2311.109
Bij het openen van populaire nieuwsitems (>200 reacties) via de frontpage heeft de Android versie van Chrome er bijzonder veel moeite mee. Het artikel en de reacties worden snel geladen, maar na een aantal seconden loopt Chrome vast. Ook het Android systeem zelf reageert traag. Na een tijdje komt het welbekende Android ANR dialoog in beeld:
Grote afbeelding.
Bij artikelen met minder reacties zit er ook een flinke hapering in, maar komt de app er redelijk snel overheen.
Aangezien beelden meer zeggen:
- Video van Uber artikel (235 reacties)
- Video van Microsoft artikel (47 reacties)
Overige info:
- Na een herstart blijft het probleem bestaan.
- Op een Nexus 7 2013 met Android 5.1.0 en dezelfde Chrome versie vormt het probleem zich niet.
- De Firefox browser voor Android vertoont ook geen problemen.
Mochten jullie meer info nodig hebben, dan hoor ik het graag
Browser: Chrome 42.0.2311.109
Bij het openen van populaire nieuwsitems (>200 reacties) via de frontpage heeft de Android versie van Chrome er bijzonder veel moeite mee. Het artikel en de reacties worden snel geladen, maar na een aantal seconden loopt Chrome vast. Ook het Android systeem zelf reageert traag. Na een tijdje komt het welbekende Android ANR dialoog in beeld:
Grote afbeelding.
Bij artikelen met minder reacties zit er ook een flinke hapering in, maar komt de app er redelijk snel overheen.
Aangezien beelden meer zeggen:
- Video van Uber artikel (235 reacties)
- Video van Microsoft artikel (47 reacties)
Overige info:
- Na een herstart blijft het probleem bestaan.
- Op een Nexus 7 2013 met Android 5.1.0 en dezelfde Chrome versie vormt het probleem zich niet.
- De Firefox browser voor Android vertoont ook geen problemen.
Mochten jullie meer info nodig hebben, dan hoor ik het graag
[ Voor 4% gewijzigd door Niekfct op 29-04-2015 20:03 ]
Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.