Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ik zoek een goeie goedkope wifi-kaart

Pagina: 1
Acties:

• Arthur Vandelay
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 23-09 09:28
Een Wifikaart
[i]Ik wil gaag een goeie wifikaart, ik heb een wifistick gebruikt laast en die was ongeveer 3 mb sneller dan mijn stroomnetwerk. Deze Brandde helaas door dus ik neem maar een WIFI kaart

MIijn Budget?
Tussen de 15 en 25 euro

ik wil graag een ASUS, maar andere merken zijn ook goed

Ik stop de WIFI kaart in een Coolermaster N400, dat is wat op de doos stond in ieder geval.

[Voor 25% gewijzigd door Arthur Vandelay op 29-04-2015 19:17]

• tritimee
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 12:16
en welke heb je zelf al gevonden?

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

39

• Arthur Vandelay
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 23-09 09:28
tritimee schreef op woensdag 29 april 2015 @ 19:17:
en welke heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf wel een paar gevonden die in de prijsklasse zitten, helaas weet ik bijna NIKS van hardware. Weet niet eens zeker dat als ik een goeie verbinding had met een wifi stick had dit ook het geval is met een wifi kaart

• Reepje
  • Registratie: juni 2010
  • Niet online
Nou ja,
als je een wifi stick had

en die brand door 8)7

Dan snap dat je weet dat een wifi stick waardeloos is |:(

omdat die doorbranden.

maar ja. Ik schat zo dat je wifi kaart dan een even grote kans heeft om door te branden dan je wifi stick.

Wordt een beetje moeilijk om dan advies te geven.

:X

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Vertel eerst maar eens wat je complete systeem is, welke modem je hebt, in wat voor omgeving je de Wi-Fi gaat gebruiken, hoe ver de modem staat enz. enz.
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True