Misschien heb je minder progjes openstaan die cpu cycles gebruiken?
Ik zou het ook niet weten, misschien dat win 2000 wel beter voor je cpu zorgt.
Ik denk dat je minder taken hebt openstaan...
Ik zou het ook niet weten, misschien dat win 2000 wel beter voor je cpu zorgt.
Ik denk dat je minder taken hebt openstaan...
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
[domme vraag modus]
Ik hoor best wel veel van seti@home maar wat is het eigenlijk?
[/domme vraag modus]
Ik hoor best wel veel van seti@home maar wat is het eigenlijk?
[/domme vraag modus]
Héééééé een newbie tweaker! Dat kan bijna niet anders, want het gevecht tussen DPC'ers en Seti@Homers kun je bijna niet gemist hebben! 
Kijk maar eens op http://setiathome.berkeley.edu, dan weet je het! En hopelijk ga je meedoen! Zo worden je niet-gebruikte CPU-cycles (en die heb je erg veel) tenminste ook nog eens gebruikt...
Kijk maar eens op http://setiathome.berkeley.edu, dan weet je het! En hopelijk ga je meedoen! Zo worden je niet-gebruikte CPU-cycles (en die heb je erg veel) tenminste ook nog eens gebruikt...
Ik zal eens kijken en hoe durf je me een newbie te noemen
m'n posts zijn gewoon weg door de crash, ik had er 6842 
maja, de crash hé?
kheb eens gekeken, dus je zoekt dan eigenlijk mee naar Ufo's
sorry offtopic
maja, de crash hé?
sorry offtopic
<semi-offtopic>Op zondag 17 juni 2001 00:24 schreef Brian Dickens het volgende:
Héééééé een newbie tweaker! Dat kan bijna niet anders, want het gevecht tussen DPC'ers en Seti@Homers kun je bijna niet gemist hebben!
Sorry, maar je kan veel beter met dpc beginnen. Zie je ook veel sneller resultaat mee, en je steunt ons in de strijd tegen anandtech
</semi-offtopic>
Dus jij hebt 6842 berichten in een maand geschreven???Op zondag 17 juni 2001 00:25 schreef Nelly___ het volgende:
Ik zal eens kijken en hoe durf je me een newbie te noemenm'n posts zijn gewoon weg door de crash, ik had er 6842
maja, de crash hé?
sorry offtopic
Netjes hoor
Hij had vast en zeker een HOOP vrije tijdOp zondag 17 juni 2001 00:28 schreef Paitor het volgende:
[..]
Dus jij hebt 6842 berichten in een maand geschreven???
Netjes hoor
DPC heeft ook een seti team hor
Maargoed, de meeste clienten zijn iets sneller onder NT/2000/linux/watdanookinvergelijkingmetWindhoos9x, dus dat zal bij seti ook wel zo zijn. Wat je trouwens ook een significante snelheidswinst oplevert is de cli client te gebruiken (command line interface) in plaats van de grafische client.
We spend our years as a tale that is told
Jep die grafische sucked. Je moet de command line seti gebruiken en dan kan je er nog een proggie bij gebruiken genaamd setihide.
setihide
1901 packets ready and counting...
setihide
1901 packets ready and counting...
hmm ik gebruik de tekstclient en die is totnogtoe onder w2000 4 a 5 minuten langzamer dan onder windows 98se
"Oh no! it's mega-maid! She's gone from suck to blow!"
Klopt
Seti@home draait sneller onder win2k
Komt vanwege dat win2k efficienter omgaat met d'r buffer en RAM
Heb rc5/ ogr en SETI@home constant draaien en heb bijna 1,2 keer zoveel packets in dezelfde tijd toen ik win98 had
Heb rc5/ ogr en SETI@home constant draaien en heb bijna 1,2 keer zoveel packets in dezelfde tijd toen ik win98 had
Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."
Lastig he, niet kunnen kiezen! Even een klein off-topic vraagje: is de totale output wanneer je twee verschillende projecten draait nog hoger dan een project? Volgens mij is de cpu-use al 100 % met eenOp maandag 18 juni 2001 01:51 schreef Kwai_gon_jinn het volgende:
Klopt
je kunt op 1 processor wel 2 projecten draaien, dan krijgen ze allebei de helft.. 
ik draai G@H en ECCp op mijn p2-350.. als ik voor 1 project zou kiezen zou ik idd 2x zoveel in dat project doen, maar niks in het andere, en ik vind het zo wel fun!
ik draai G@H en ECCp op mijn p2-350.. als ik voor 1 project zou kiezen zou ik idd 2x zoveel in dat project doen, maar niks in het andere, en ik vind het zo wel fun!
Verwijderd
Oh jee Kwai ook al hierOp maandag 18 juni 2001 01:51 schreef Kwai_gon_jinn het volgende:
Klopt
Maar onder w2k draaien idd de meeste clients wat soepeler.
Neej, sorry dan nietOp maandag 18 juni 2001 09:44 schreef De_Truffel het volgende:
[..]
Lastig he, niet kunnen kiezen! Even een klein off-topic vraagje: is de totale output wanneer je twee verschillende projecten draait nog hoger dan een project? Volgens mij is de cpu-use al 100 % met een
Zo'n 0,2 keer meer in SETI@home en 0,1 in
[off topic] En ja Hippy, ben er weer van lang weggeweest
Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."
Pagina: 1