V&A Feedback van Morress aub verwijderen van mijn profiel.

Pagina: 1
Acties:
  • 720 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy9500
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19-11-2020
Geachte Tweakers.net,

Bij deze zou ik graag de feedback van morress verwijderd zien van mijn profiel.

http://tweakers.net/gallery/650686#tab:vraagaanbod

Bij deze kan u het gesprek tussen mij en morress terug vinden in mijn privé berichten.

Hierin zal u zien dat het gesprek juist het tegen tegenovergestelde is van wat morress beweerd.

De vraagprijs is meer dan redelijk, hij heeft niet geprobeerd te onderhandelen maar de prijs proberen af te dwingen, dit kan u al lezen in zijn eerste en overige berichten die aan mij gericht waren.
Toen dat niet lukte begon hij excuses te zoeken waarna dat niet lukte heeft hij nog geprobeerd te schelden.

Ik neem aan dat jullie deze tweaker aanpakken, voor de veiligheid van andere tweakers.
Het is natuurlijk belachelijk dat hij daarna een feedback achter laat op mijn profiel om zijn gram te halen.

Bij deze vraag ik u dan ook de feedback van morress te verwijderen van mijn profiel.
En dat u morress eventueel aanspreekt op zijn gedrag.

Het zou natuurlijk niet zo moeten zijn dat mensen hier prijzen gaan afdwingen op deze manier.
Zeer asociaal. onderhandeling over de prijs was ver te zoeken.

Met Vriendelijke Groet,

Fred

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morress
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-09 15:55
Oh, dus je kan wel duidelijk en netjes typen.

Ik verwelkom de admin om het bericht te bekijken, als een van u mij even een PM stuurt, stuur ik het gesprek met alle liefde en vol vertrouwen door. Stuur dan freddy even hetzelfde bericht met dat verzoek, want hij zal ongetwijfeld beginnen dat ik de berichten stiekem aanpak.

Mocht u daadwerkelijk in de PM's gaan duiken, doe dat lekker in die van hem.

Je bent zelf begonnen met schofterig reageren freddy, maar ik begrijp dat je dat totaal niet inziet.

De uitkomst zal wss als volgt zijn:
Beide reviews worden verwijderd en je mag blijven. Een jammere uitkomst.

Edit: Over jouw review van mij, ik dWing niks af, ik ding af. Dat is een HEEL groot verschil.

[ Voor 7% gewijzigd door Morress op 30-04-2015 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy9500
Deze Reactie maakt alweer duidelijk wat voor persoon jij bent.
Dit is trouwens ook te herleiden uit je +500 reacties die je geeft op tweakers totaal geen aanvulling voor tweakers, meer vervuiling van tweakers zoals je ziet denken er meer daarover als je een -1 op bijna al je reacties krijgt.

Ja hoor ze zijn welkom om in mijn account te snuffelen graag zelfs.
Ik heb namelijk niets te verbergen Morress!

Je eerste bericht was naar mij toe was al schofterig en ook nog eens arrogant.
Ik ben hier nog zeer netjes mee omgegaan in tegenoverstelling van jouw gedrag.

Zoals je je hier gedraagt dat heb je ook in al je berichten gedaan.
Aannames maken
Jezelf plaatsen in andere
Totaal geen respect voor de medemens
Het werk van de mods/administrators doen?
Kan zo nog wel even door gaan.

Jij gaat niet over de uitkomst evenals dat daar niet over gaat!

Bij afdingen/onderhandelen hoor je normaliter een prijs te geven aan de verkoper.
wat jij voor een product wil geven. Zodat je samen hierover kan onderhandelen.
en samen tot een prijs kan komen. Dan ben je als koper aan het afdingen/onderhandelen.
Hier bij ga je geen onrealistische vergelijkingen maken, schelden, prijzen proberen af te dwingen.
Omdat het bij mij niet lukt en waarschijnlijk bij vele andere mensen wel.

En omdat je niet normaal kan praten/type post je maar een negatieve review.
Dit bewijs maar weer hoe jij denkt en doet. En er alles aan doet om je gram te halen.

Daarom val jij net niet onder de categorie oplichters.

Aangezien het werkt bij andere zullen ze waarschijnlijk onder de indruk zijn van je teksten.
Dit soort slag moet gewoon geweerd worden van alle soorten marktplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy9500
Het lijkt mij verstandig dat een derde partij hier naar gaat kijken en passende actie voor beide partijen hier op toe past.

Bij deze mag een mod of administrator het verder afhandelen.

MVG,

Fred

[ Voor 54% gewijzigd door freddy9500 op 30-04-2015 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie (hier en in de DM) alleen 2 fanboys die reutelen over specs en performance van allerlei kaarten en nergens echt serieus tot een overeenkomst proberen te komen. De reviews zijn in dezelfde lijn. Ik denk dat het goed is dat beide reviews blijven staan als herinnering hoe vooral niet met elkaar om te gaan.

Dit topic is gesloten.