Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Chrome remote desktop

Pagina: 1
Acties:

• knackje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:50
In het verleden heb ik weleens chrome remote desktop gebruikt. Nu wil ik deze app weer gebruiken. Dus de app via de app store aan mijn account toegevoegd. Vervolgens wil ik de externe verbinding inschakelen
Afbeeldingslocatie: http://www.mupload.nl/img/audzxxnn1rd.png

Dan gaat hij de remote desktop host software downloaden. Bij het installeren van deze MSI krijg ik direct deze melding:

Afbeeldingslocatie: http://www.mupload.nl/img/jxdbmpaupo4.png

Nu is dit oude installatie bestand onvindbaar op mijn computer, maar ook op internet kan ik deze niet vinden. Zonder dit bestand gaat de installatie niet verder.

Ik heb google chrome al een keer helemaal verwijderd en ook al geprobeerd met een nieuwe chrome account. Maar de melding blijft komen

Mijn vraag is of er een archief is van alle remote desktop host updates of kan ik de oude versie op een andere manier verwijderen.

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:59
Wat ik meestal doe met deze msi meldingen (en dat is dan meestal in domeinomgevingen) is de betreffende uninstall registry key verwijderen. Meestal kun je daarna wel een nieuwe versie uitrollen.

Edit : de uninstall registry keys vind je in HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall.
Hier staan een hele lijst met keys welke als naam een GUID hebben. In deze keys moet er ook 1 aanwezig zijn voor jouw applicatie. Normaal gesproken is het verwijderen van deze GUID key voldoende om deze problemen met een MSI bestand opgelost te krijgen.

[ Voor 48% gewijzigd door Killah_Priest op 30-04-2015 15:29 ]

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-11 14:43
Ik kreeg deze melding op school, waar alleen poort 80 en 443 open staat ongeveer. Startte de installatie thuis weer en hij ging gewoon door. Zit je toevallig op een wat meer afgeschermd netwerk?