Toon posts:

Hoe kan dit ?

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wat is er mis bij mij ??? Ik heb een C2 566 @ 950 1.7 Volt en 2 x 64 mb PC100 SDRAM en krijg deze scores (????):
CPU/memory bandwidth: 137 MB/s
FPU/memory bandwidth: 142 MB/s

HOE KAN DIT ?

En dit terwijl ik CPU Benchmarks haal van 2576 / en nog iets.. :) Zelfs Half-life schokt een beetje !!!!

Verwijderd

Topicstarter
Plz help me out here !! Ik heb een jetway mobo... (zo'n goedkoop geval met zowel slot1 als pga370...) !!

Plz help mij !

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 07:38
rare instellingen in de bios misschien? ik zeg ook maar het eerste wat in me opkomt, het kan best onzin zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb werkelijk ALLE instellingen in de BIOS geprobeerd...

Latency 3 voor de zekerheid
DIMM1: Normal / SDRAM 10 ns
DIMM2: Normal / SDRAM 10 ns
DIMM3: Normal / SDRAM 10 ns
112 Mhz lopen ze, maar daar ligt het niet aan...want dat doen ze makkelijk (ze=de dimms)
Verder alles enabled en disabled, had geen nut...

Ook heb ik dimms en m'n andere pc gefrot...en daar deden ze het perfect..! IK SNAP ER NIKS VAN !

Verwijderd

Eerst de Optimal Settings laden in het BIOS. Dan alle instellingen die nu op Normal staan eens op Turbo zetten, en de latencies van 3 naar 2 (allemaal). BIOS updates kunnen ook nog wel eens helpen.

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:54

Animal_X

Rodin

zet de in order que dept op 8

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

Topicstarter
In order que dept. waar kan ik dat ergens vinden ???

• Undertaker2
  • Laatst online: 18-05 02:21
Koop gewoon een goed mobo...

Een Asus of een Abit ofzo.

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Undertaker2
  • Laatst online: 18-05 02:21
Ik heb zelf ook slechte ervaringen met goedkope moboŽs

Zie het maar als de fundering van een huis.
Zolang je geen goeie fundering hebt kan je nog zoŽn duur huis erop zetten, maar "stabiel" zal het dan nooit worden :)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

whaahahahahahahahaahhhhhaaaaaaaaaaaaa vorige opmerking dan, niet de lage benchmarks, dat is gewoon zielig. Heb je de nieuwe sandra? benchmarks van geheugen zijn hier iets hoger en cpu iets lager. Probeer trouwens eens 4-way want dat scheelt een hoop.

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:55
Zit er een VIA chipset op dat mobo?

Zo ja, probeer dan eens de memory tweaking guide op http://www.viahardware.com

Verwijderd

Topicstarter
Jah...bij toeval kwam ik hem ook bij een andere draad tegen die memory tweak...waarom duurt het nou zo lang eer iemand daarover begint...thnx anywayz...maar ehhh...heb ff die tweak uitgevoerd en idd...geheugen is nu een stuk sneller !! (nog steeds is VIA chipset echter zwaar KLOTE!)
Pagina: 1