Hartelijk dank voor de snelle reakties.
Ter achtergrond; ik heb een
SDkaartlezer gekocht voor bij mijn stokoude sampler zodat ik geen luidruchtige zipdrive (kent u die nog?) meer hoef te gebruiken als ik wat samples wil lezen of wegschrijven. Nu heeft die sampler dus een dsub 25 SCSI aansluiting en de SDkaartlezer de 50pins aansluiting. Overigens heb ik al een SCSI kabel liggen die op m'n sampler past en naar m'n ZIP drive gaat. Die kan uiteraard vervangen worden voor de juiste kabel die direkt van m'n sampler naar de SDkaartlezer loopt, of er kan een adapter op zoals in m'n eerste post aangegeven.
Zojuist ben ik even binnengelopen bij DIL electronics in Rotterdam maar die had geen oude SCSI meer liggen en toen ik begon over Dsub en SCSI waarschuwde de verkoper meteen dat ik HD SCSI nodig had en niet zomaar elke plug met de juiste pincount kan gebruiken. Nu ben ik totaal niet thuis met al die verschillende opties in Dsub en SCSI dus als iemand me de precieze kabel of adaprter kan tonen wordt ik erg blij.
De links / antwoorden die gegeven worden zien er goed uit. Maar ik loop gelijk dus tegen wat probleempjes aan. De ebay link gaat naar een goed uitziende kabel maar de IDC26 aansluiting lijkt niet wat ik nodig heb.
Intronics had ik nog niet gecheckt maar ik kom niet zo snel iets tegen wat ik nodig heb daar, misschien moet ik nog wat beter zoeken.
partsdata lijkt me het best in de buurt te komen. Bij
deze lijk ik alleen nog een adapter male to female nodig te hebben maar ik durf het niet meteen aan om'm te kopen want is het wel de juiste SCSI etc?
Die kaarten van ido lijken me niet wat ik zoek, ik heb echt alleen een adapter of de juiste kabel nodig.