Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Gamen zal voorkomen maar ook video's editen, werken met SonyV en AE
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Rond de 1000-1400
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
In principe alle onderdelen om een werkende pc te krijgen. Zie mijn wenslijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Intel en Nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Een goede PC die lang mee gaat.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Nog nooit gedaan, weet er niet veel van, maar misschien wel later doen?
Sinds deze week er een gratis assemblage is bij Alternate ga ik het daar bestellen.
Ik zou in de zomer wel een upgrade naar windows 10 willen gaan is er een manier om een windows 8.1 goedkoper te krijgen of is dat het niet waard?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Gamen zal voorkomen maar ook video's editen, werken met SonyV en AE
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Rond de 1000-1400
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
In principe alle onderdelen om een werkende pc te krijgen. Zie mijn wenslijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Intel en Nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Een goede PC die lang mee gaat.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Nog nooit gedaan, weet er niet veel van, maar misschien wel later doen?
Sinds deze week er een gratis assemblage is bij Alternate ga ik het daar bestellen.
Ik zou in de zomer wel een upgrade naar windows 10 willen gaan is er een manier om een windows 8.1 goedkoper te krijgen of is dat het niet waard?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 360,95 | € 360,95 |
1 | MSI Z97 GAMING 5 | € 147,90 | € 147,90 |
1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 378,90 | € 378,90 |
1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 76,95 | € 76,95 |
1 | CM Storm Enforcer | € 73,95 | € 73,95 |
1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 93,95 | € 93,95 |
1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 35,95 | € 35,95 |
1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU | € 108,95 | € 108,95 |
1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 11,56 | € 11,56 |
1 | Cooler Master GM G750M | € 72,95 | € 72,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.362,01 |