Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Alleen maar gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
MAX 1500, maar het liefst een heel stuk minder
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Eigenlijk niks kwa componenten, alle randapparatuur heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voornamelijk GTA 5 en Civilization 5 en Beyond Earth worden gespeeld op deze bak. Het liefst zo mooi mogelijk op een locked 60FPS. Verder wil ik graag op 60FPS blijven gamen de komende 4-5 jaar, al mogen tegen die tijd de graphics ook op medium en laag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Kwa GPU toch Nvidia, omdat ze net wat meer eye-candy op het scherm weten te toveren dan AMD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te luid, niet teveel stroomverbruik. Verder geen eisen.
Ga je overklokken?
Als ik naar rechts kijk zie ik 2 kasten met kapotte PC's door overclocken, dus nee.
Het liefst bestel ik kant en klaar, want ik sloop nogal eens wat. Mocht dat echt absurd veel duurder zijn, dan pak ik mijn schroevendraaier weer uit de kast.
Edit: de onderstaande reactie heeft mij doen inzien dat het inderdaad overzichtelijker is om een net lijstje te genereren. Dus bij deze. Gebasseerd op het mainstreamsysteem van Maart:
Alleen maar gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
MAX 1500, maar het liefst een heel stuk minder
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Eigenlijk niks kwa componenten, alle randapparatuur heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voornamelijk GTA 5 en Civilization 5 en Beyond Earth worden gespeeld op deze bak. Het liefst zo mooi mogelijk op een locked 60FPS. Verder wil ik graag op 60FPS blijven gamen de komende 4-5 jaar, al mogen tegen die tijd de graphics ook op medium en laag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Kwa GPU toch Nvidia, omdat ze net wat meer eye-candy op het scherm weten te toveren dan AMD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te luid, niet teveel stroomverbruik. Verder geen eisen.
Ga je overklokken?
Als ik naar rechts kijk zie ik 2 kasten met kapotte PC's door overclocken, dus nee.
Het liefst bestel ik kant en klaar, want ik sloop nogal eens wat. Mocht dat echt absurd veel duurder zijn, dan pak ik mijn schroevendraaier weer uit de kast.
Edit: de onderstaande reactie heeft mij doen inzien dat het inderdaad overzichtelijker is om een net lijstje te genereren. Dus bij deze. Gebasseerd op het mainstreamsysteem van Maart:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 210,95 | € 210,95 |
| 1 | MSI B85-G41 PC Mate | € 72,- | € 72,- |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 376,95 | € 376,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 76,95 | € 76,95 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 70,- | € 70,- |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU | € 108,95 | € 108,95 |
| 1 | Seasonic S12G 450W | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 100,95 | € 100,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.084,70 | |
[ Voor 67% gewijzigd door Eduardboon op 29-04-2015 15:05 ]