panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Deze tool zou je kunnen gebruiken: WD Lifeguard Diagonstics
Je kan dan nullen schrijven naar je hdd, ook een format. Nadien zal je ook een stationspad moeten toewijzen.
Mocht dat ook niet helpen, dan kan je gewoon met je harde schijf terug naar de winkelier. Je hebt immers twee jaar garantie.
Je kan dan nullen schrijven naar je hdd, ook een format. Nadien zal je ook een stationspad moeten toewijzen.
Mocht dat ook niet helpen, dan kan je gewoon met je harde schijf terug naar de winkelier. Je hebt immers twee jaar garantie.
Je kunt nog eens een ander sata kabeltje en een andere satapoort op je mobo proberen. Als dat het zelfde resultaat opleverd denk ik inderdaad dat het een doa is.
buzzbuzz68 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 13:43:
Je kunt nog eens een ander sata kabeltje en een andere satapoort op je mobo proberen. Als dat het zelfde resultaat opleverd denk ik inderdaad dat het een doa is.
deze ga ik ook even proberen.dennisk. schreef op woensdag 29 april 2015 @ 13:42:
Deze tool zou je kunnen gebruiken: WD Lifeguard Diagonstics
ga ik doen, ik heb er nog eentje in zitten.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
helaas zonder gewenste resultaat. ander SATA kabeltje gebruikt.
Ik zie de schijf in schijfbeheer staan als RAW maar formatteren werkt niet.
de write zero's geeft "delete partitions error"
morgen maar even terug naar de winkel....
Ik zie de schijf in schijfbeheer staan als RAW maar formatteren werkt niet.
de write zero's geeft "delete partitions error"
morgen maar even terug naar de winkel....
Lijkt me inderdaad dat er wat mis is met de schijf in dat geval.
Erg vervelend... maar in de winkel zullen ze je vast goed helpen.
Erg vervelend... maar in de winkel zullen ze je vast goed helpen.
Vermeldt de SMART status problemen?
(Je kunt die checken met bijvoorbeeld Speccy.)
(Je kunt die checken met bijvoorbeeld Speccy.)
Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!
ik ben toch maar net even teruggegaan.
Schijf was gekocht bij de MediaMarkt dus ik was een beetje huiverig.
Ze deden totaal niet moeilijk en ik mocht hem meteen omruilen.
De nieuwe schijf werkt meteen.
Ik bedenk mij nu dat het antistatisch folie bij mijn vorige schijf niet afgesloten was en deze wel, daarnaast zaten er geen schroefjes bij en hier wel.
Ik hoop dat MM deze schijf niet ook terug zet zoals ze waarschijnlijk met mijn oude ook gedaan hadden.
problem solved, disk was gewoon niet goed!
Schijf was gekocht bij de MediaMarkt dus ik was een beetje huiverig.
Ze deden totaal niet moeilijk en ik mocht hem meteen omruilen.
De nieuwe schijf werkt meteen.
Ik bedenk mij nu dat het antistatisch folie bij mijn vorige schijf niet afgesloten was en deze wel, daarnaast zaten er geen schroefjes bij en hier wel.
Ik hoop dat MM deze schijf niet ook terug zet zoals ze waarschijnlijk met mijn oude ook gedaan hadden.
problem solved, disk was gewoon niet goed!
Pagina: 1