Parallele/seriele webcam + Vingermuis (?)

Pagina: 1
Acties:

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:01
Ik ben op zoek naar een webcam die ik kan aansluiten op m'n laptop aangezien mijn laptop geen usb heeft.

Heeft iemand hier ervaringen mee en kan iemand me vertellen hoeveel fps een parallele of seriele webcam aankan?

Tot slot nog even een klein vraagje over een vingermuis, ook wel genoemd klit op je laptop. Kun je die kapjes voor je klit overal krijgen?

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Dit dopjes voor je vinger muis kun je vooral bij de dealers van je merk latop krijgen.

Afhankelijk van de leverancier zijn ze gratis of betaal je tot boven de tien gulden voor één dopje. (Dit lijkt vooral af te hangen van het humeur van de verkoper)

De importeur aanschrijven kan ook veel en leuk succes hebben.

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• Hoicks
Hp maar even mailen dan :)

Niemand die ervaringen heeft met seriele en/of paralelle webcams?

Thanx

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Alleen met een ethernet geval.

Er zijn een paar leveranciers die een ethernet camera leveren. Alleen zijn die schreeuwend duur.

Je schrijft dat je een laptop hebt, die heeft toch een PCMCIA of PC-card slot? daar een kaartje voor halen met usb. Dan hoef je niet een zeer beperkte paralel/serieel cameraatje te zoeken.

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 09:26

E-Vix

Nu met sneeuw!

Seriele webcams bestaan voor zover ik weet niet.
Paralelle wel. Alleen die worden volgens mij niet meer geproduceerd.
De Philips Vesta (640x480 @ 15fps), en de Philips Vesta Pro (640x480 @ 30 fps), beiden max resolutie 800x600(foto), waren er in zowel een seriele als een USB uitvoering. Dit waren hele goeie camera's. Ik zou zeggen, kijk eens of je die kunt vinden.
Misschien dat een winkel er nog eentje heeft liggen, of anders misschien 2e hands.

En anders wat Duur zei. Een PCMCIA USB adapter er in gooien.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Hoicks
800x600 res? das ist ganz geil >:)

Effe zoeken dus..:)

ennuh ik heb idd pcmcia adapter maar of ik nog een slot vrij heb? zit nog nie zo in 'de laptop technology :)

volgens mij heb ik er nog eentje vrij maar of die gereserveerd is voor een memorycard weet ik niet...las ik ergens..
Pagina: 1