Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Router met open-wrt

Pagina: 1
Acties:

• Jordyz
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 10:32
Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een router waar ik een captive portal mee kan maken en VLANS.

Nu heb ik al op internet rond gekeken, maar ik krijg nergens een duidelijk beeld over hoe captive portal nog eigenlijk in elkaar zit?

Het liefst had ik dat mensen die bij mij op de wifi aanmelden kunnen inloggen met een gekregen login code via het internet. Na wat zoekwerk kwam ik erachter dat dit via Open-WRT wel mogelijk was.
  • Kun je via Open-WRT wel een captive portal maken?
  • Kan ik met Open-WRT ook vlans maken?
Ik heb ook al gelezen dat het met een standaard router niet echt mogelijk was, het ging wel maar dan kreeg die het zwaar. Ik heb ongeveer 15 gebruikers per keer, en die gaan niet tegelijkertijd online dus die melden zich niet tegelijkertijd aan op de captive portal.

Kan iemand mij z'n ervaringen hier posten met captive portal via open-wrt? En het liefst eigenlijk ook nog wat screens want ik kan niet veel vinden op Google.

Alvast bedankt.
Groet,
Jordy

[Voor 3% gewijzigd door Jordyz op 29-04-2015 07:31]

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True