Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

FP reactie aantal

Pagina: 1
Acties:

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:00

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
Bij toeval viel me net op dat het aantal reacties bovenaan het artikel over het nieuwe logo overeenkomt met het aantal -1 reacties (785), terwijl als ik alle reactie categorieën optel dan kom ik ruim boven de 2000.

plan: Tweakers tweakt logo - Nieuw logo voor hetzelfde Tweakers

Weet niet of dat een bug is, of een toevallig caching probleem?

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• MB113
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

MB113

Netwerken is net werken.

Volgens mij interpreteer je het verkeerd.
Van de, bij mij nu, 787 reacties zijn er 3 die een rating van 3 of hoger hebben, 13 van 2 of hoger, 636 van 1 of hoger. Snap je wat ik bedoel? Alles zit in het filter van rating -1 en hoger, 787 reacties, dus het totaal.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Precies, het is een filter, geen selectie. Het meest tolerante filter, -1, geeft dus alle posts weer, waarbij de hogere filters steeds minder resultaten geven.

Bug in je denkwijze dus ;) :>

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:52

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Wat ze hierboven zeggen :) Not a bug.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan