Hoi Tweakers!
Vandaag besloten om zelf een PC gaan bouwen! Heb een tijdje getwijfeld maar ben er uit. Wil graag een een PC in plaats van playstation 4 omdat ik daar meer op kan dan alleen gamen. Ben mezelf sinds vandaag aan het inlezen en heb me laten informeren door een vriend.
Ik heb een lijstje samengesteld zonder videokaart omdat ik er niet genoeg verstand van heb. Ik hoop dat jullie misschien wat suggesties zouden kunnen geven, alles is welkom! (ook tweedehands)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma\'s wil je gebruiken)?
Ik wil er op kunnen gamen en films en series kijken. Ook moet ik volgend jaar Photoshop kunnen gebruiken voor school.
Wat mag het systeem gaan kosten?
500-600
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Gamen hoeft niet op de beste kwaliteit
Energieverbruik niet te hoog als het kan
Alvast bedankt!
Vandaag besloten om zelf een PC gaan bouwen! Heb een tijdje getwijfeld maar ben er uit. Wil graag een een PC in plaats van playstation 4 omdat ik daar meer op kan dan alleen gamen. Ben mezelf sinds vandaag aan het inlezen en heb me laten informeren door een vriend.
Ik heb een lijstje samengesteld zonder videokaart omdat ik er niet genoeg verstand van heb. Ik hoop dat jullie misschien wat suggesties zouden kunnen geven, alles is welkom! (ook tweedehands)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma\'s wil je gebruiken)?
Ik wil er op kunnen gamen en films en series kijken. Ook moet ik volgend jaar Photoshop kunnen gebruiken voor school.
Wat mag het systeem gaan kosten?
500-600
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 183,95 | € 183,95 |
1 | ASRock H81M-HDS | € 46,50 | € 46,50 |
1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 32,95 | € 32,95 |
1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 54,- | € 54,- |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 56,49 | € 56,49 |
1 | Arctic Cooling Fusion 550RF-EU | € 32,- | € 32,- |
1 | Crucial MX100 128GB | € 66,07 | € 66,07 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 471,96 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Gamen hoeft niet op de beste kwaliteit
Energieverbruik niet te hoog als het kan
Alvast bedankt!