Hallo iedereen
Omdat mijn huidige pc intussen al een dagje ouder is, ben ik op korte termijn van plan een nieuwe pc te kopen.
De bedoeling is om hem zelf in elkaar te steken. Tot nu toe beperkt mijn ervaring zich tot het plaatsen van ram of harde schijven, maar met de hulp van de vele online bronnen denk ik wel dat dit mij gaat lukken.
Het aantal mogelijkheden aan onderdelen is nogal overweldigend, maar na heel wat research (waaronder de BBGs etc) ben ik tot onderstaande wishlist gekomen. Alleen zou ik graag wat feedback krijgen over mijn keuzes.
Alvast bedankt daarvoor!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voor vanalles en nog wat, maar voor de specs zal het gamen toch de doorslag geven (bvb GTAV, Cities Skylines, The Witcher 3, Watch Dogs, ...).
Alleszins geen video- of zware fotobewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ergens tussen de 1000 en 1500 euro. Het budget ligt niet vast, maar het is wel belangrijk dat een meerprijs in verhouding is tot de meerwaarde aan kwaliteit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn dvd-writer (Samsung SH-S223F) en harde schijf (Samsung SpinPoint P120 SP2504C 250GB).
Verder ook toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hetgene in mijn wishlist staat. Daarnaast ook nog Windows 8.1 en een antistatisch polsbandje voor de montage, maar dat heb ik buiten mijn lijst gehouden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Bij voorkeur Intel, maar is geen absolute vereiste.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De bedoeling is toch dat ik er weer een aantal jaren mee verder kan.
Ga je overklokken?
Hier ga ik me niet aan wagen wegens te weinig kennis hierover.
Omdat mijn huidige pc intussen al een dagje ouder is, ben ik op korte termijn van plan een nieuwe pc te kopen.
De bedoeling is om hem zelf in elkaar te steken. Tot nu toe beperkt mijn ervaring zich tot het plaatsen van ram of harde schijven, maar met de hulp van de vele online bronnen denk ik wel dat dit mij gaat lukken.
Het aantal mogelijkheden aan onderdelen is nogal overweldigend, maar na heel wat research (waaronder de BBGs etc) ben ik tot onderstaande wishlist gekomen. Alleen zou ik graag wat feedback krijgen over mijn keuzes.
Alvast bedankt daarvoor!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voor vanalles en nog wat, maar voor de specs zal het gamen toch de doorslag geven (bvb GTAV, Cities Skylines, The Witcher 3, Watch Dogs, ...).
Alleszins geen video- of zware fotobewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ergens tussen de 1000 en 1500 euro. Het budget ligt niet vast, maar het is wel belangrijk dat een meerprijs in verhouding is tot de meerwaarde aan kwaliteit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn dvd-writer (Samsung SH-S223F) en harde schijf (Samsung SpinPoint P120 SP2504C 250GB).
Verder ook toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hetgene in mijn wishlist staat. Daarnaast ook nog Windows 8.1 en een antistatisch polsbandje voor de montage, maar dat heb ik buiten mijn lijst gehouden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Bij voorkeur Intel, maar is geen absolute vereiste.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De bedoeling is toch dat ik er weer een aantal jaren mee verder kan.
Ga je overklokken?
Hier ga ik me niet aan wagen wegens te weinig kennis hierover.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 236,80 | € 236,80 |
1 | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 88,50 | € 88,50 |
1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 378,35 | € 378,35 |
1 | Fractal Design Define R5 Titanium Window | € 108,90 | € 108,90 |
1 | TP-Link TL-WN822N | € 13,75 | € 13,75 |
1 | Cooler Master Hyper 412S | € 30,25 | € 30,25 |
1 | Corsair Vengeance LP CML16GX3M2A1600C10 | € 124,50 | € 124,50 |
1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 81,07 | € 81,07 |
1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 196,14 | € 196,14 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.258,26 |