Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Alternatief gebruik android telefoon

Pagina: 1
Acties:

• Mielmania
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 14-09 20:05
Ik heb al een tijdje de gedachte dat het zonde is dat ik 2 oude (Chinese) android toestellen in de la heb liggen. Ze zien er zwaar gebruikt uit en eentje heef zelfs een barst in het scherm. Hierdoor is verkopen geen optie, maar op functioneel gebied is er weinig aan de hand.

Nou heb ik op dit soort sites gezocht, maar op het idee van een IP camera na, vind ik de rest niet heel verrassend.

Enthousiast werd ik wel van dit project, maar helaas is dat nog in beta en niet uitgebracht.

Hebben jullie een goed idee? :)

*edit* Mochten er nou een hoop leuke ideeën uitkomen, dan verzamel ik ze wel in het topicstart voor een mooi overzicht.

[Voor 7% gewijzigd door Mielmania op 28-04-2015 21:33]

hoi

• Joen
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 17-09 00:06
Helaas doe ik er nog te weinig mee, maar "SMS Gateway" bied wel leuke mogelijkheden als je je ook een beetje bezig houd met websites bouwen en interactie met je websitebezoekers via SMS wil.

Edit:
En als je allerlei soorten servers eens uitgeprobeerd wilt hebben is dit pakket een aanrader: Servers Ultimate http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1829334 Topic wordt aldaar actief bewaakt en suggesties wordt zoveel mogelijk wat mee geprobeerd te doen.

[Voor 42% gewijzigd door Joen op 29-04-2015 01:10]

• Mielmania
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 14-09 20:05
In combinatie met die oneindige smsbundels is dat inderdaad wel leuk ja.

Kwam dit vandaag ook nog tegen, maar het vergt weer een hoop aanvullende kosten:

https://www.kickstarter.c...al-dr?ref=category_newest

hoi

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 17-09 20:02

Nikeo

Jawelles

Als je wat andere zaken zoals usb sticks oid hebt kun je er een torrentservertje van bouwen. Verder weet ik ook niet wat je er mee moet. Ik heb het zelfde probleem met een htc desire die hier ligt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 12:12
Interessant topic. Ik heb zelf ook wel een extra android toestel liggen (xperia E1) maar die gebruik ik als back-up/tweede telefoon. Wat ik wel doelloos hier heb rondslingeren is een Chinese Android tablet, een icoo D70 pro. Dit is een 7" tablet, met android 4.2.2, dual-core 1.6Ghz, 1GB ram, en zeer korte accu-tijd.

Ik weet niet wat ik ermee aan moet, misschien inzetten als:
- weerstation; permanent aan op netstroom, wel belasting van wifi netwerk op 2.4Ghz
- keukenkalender; zet de agenda's van iedereen in google calendar en op sync
- fotoframe; alle foto's in onedrive/google drive zetten en diashow aanzetten via de app, fullscreen, nadeel is dat deze tablet een slecht scherm heeft
- IP-camera; wel een gedoe om werkend te krijgen
- mediaplayer; er zit een mini-hdmi out op, dus makkelijk aan te sluiten op het grote scherm
- dedicated touchscreen remote voor xbmc/kodi; mooie frame eromheen, powersupply eraan, wegwerken in de woonkamer

Maar heb nog geen besluit genomen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Albantar
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 12:30

Albantar

Get schwifty! Ꙭ

Mijn vriendin gebruikt een oude Samsung Galaxy Mini als "monitor" om continu live vanaf haar werkplek mee te kunnen kijken met de IP-camera die buiten hangt. :D

Wubba lubba dub dub! В темноте всё кошки серы...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 08:46

nst6ldr

gold noob report

Je kan er een inrichten om foto's en film te maken, GPS queries om de X seconden (en die per SMS of 3G naar een laptop sturen), eventueel wat extra sensoren aan hangen, en daarna aan een weerballon hangen?

Je kan er met wat modificaties een HUD van maken voor in de auto. Je kan zo'n hittecamera kopen en er een meer permanente observatie opstelling van maken (helm bijvoorbeeld? Als je bijvoorbeeld aan airsoft doet is het toffer dan zo'n restlichtversterker/IR nachtkijker).

Er zijn genoeg dingen die je kan doen :)

Rheinmetall Borsig <3

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nul07
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 14-09-2015
Je kan zelf een raket bouwen.
Hem daarin doen, en dan video streamen van je vlucht, hoogtemetingen doen. Voor meer inspiratie kijk op www.drra.nl

Verder kun je hem ombouwen tot luxe bedieningspaneel voor kodi of domotica.

[Voor 9% gewijzigd door nul07 op 01-05-2015 16:11]

Privacy? ja graag: Het VPN Topic en het Ad-blocking Topic

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True