Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• TiesD
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-11 21:43
Mijn dochter heeft vorig jaar een Star N800 mini in China besteld. Telefoon bevalt haar prima. Er waren twee batterijen meegeleverd, maar helaas bezweek in tamelijk korte tijd eerst de ene en vervolgens heeft recent de ander ook het loodje gelegd. Ik kan helaas geen webshop vinden om nieuwe batterijen te bestellen.

Nu vroeg ik me af of er webwinkels bestaan waar besteld kan worden op basis van de afmetingen van de batterijen en niet op basis van het merk. Helaas bleek Google tot nu toe niet mijn vriend. Iemand enig idee?

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:01

DukeBox

loves wheat smoothies

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• TiesD
Helaas.
Ten eerste "out of stock."
Bovendien is het een batterij voor de N800 en mijn dochter heeft de N800 Mini. Ik heb al eens die N800-batterijen besteld, maar die zijn veel te groot en liggen sindsdien nutteloos in de kast.
De batterijen voor de Mini zijn vrijwel identiek aan die van een Samsung Galaxy S, maar dan moeten wel de accupolen andersom zitten (min-pool aan de rand).
Vandaar dat ik op zoek was naar een alternatieve manier van bestellen.

• TiesD
http://www.aliexpress.com...Airmail-HK/630611551.html

Dit is 'm. Alleen is de prijs nogal aan de hoge kant en reageert de verkoper niet op een mailtje.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:01

DukeBox

loves wheat smoothies

TiesD schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 21:01:
Helaas.
Ten eerste "out of stock."
Staat niet aangevinkt..
TiesD schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 21:10:
Dit is 'm. Alleen is de prijs nogal aan de hoge kant en reageert de verkoper niet op een mailtje.
Afbeelding (zelfs serienummer) is gelijk.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• TiesD
Nee, inderdaad niet out of stock. 8)7

Ze zien er exact hetzelfde uit als de originele batterijen, maar het zijn echt anderen. Ik heb ze indertijd besteld, maar ze bleken groter te zijn, namelijk ca. 6,6 x 6 cm i.p.v. 5 x 5,5 cm. De N800 is een andere telefoon dan de N800 mini.

Update: Ik heb ze toch maar een mail gestuurd met de vraag of dit misschien toch de goede batterijen zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door TiesD op 29-04-2015 11:04 ]

Pagina: 1