Hallo,
Na de installatie van een nieuwe videokaart de Geforce gtx 970 heeft mijn pc een aantal problemen.
systeem informatie win7 @32bit
meerdere ssd's van 120g kingston
Processor FX 6300 @ 3.76 Ghz
Grafische kaart GTX 970 MSI gaming
8gb ddr 1333 Mhz crosiar clm9
Moederboard msi 970a-g46
1e probleem veel gereserveerd werkgeheugen van de 8gb nog maar 2.96 gb over voor programma's
Ik heb deze dingen al geprobeerd: via msconfig het finkje aan en uitzetten, alle drivers ge-update, Windows helemaal opnieuw erop gezet. Bios gereset en ge-update
2e
Grafische kaart haalt een zere lage fps in wat oudere games zoals AA3 Insurgency. Ik haal soms net 40 fps en je zou te moeten verwachten dat die het aan zou kunnen.
Monitor staat dan ingesteld op 1920-1080
3e
Computer loopt soms zo traag dat het opstarten van programma erg lang duurt. of dat het programma ineens niet meer werkt.
Ik heb al via AVG pc tuneup gebruikt maar dit hielp ook niet
Wie kan me wat tips geven
Na de installatie van een nieuwe videokaart de Geforce gtx 970 heeft mijn pc een aantal problemen.
systeem informatie win7 @32bit
meerdere ssd's van 120g kingston
Processor FX 6300 @ 3.76 Ghz
Grafische kaart GTX 970 MSI gaming
8gb ddr 1333 Mhz crosiar clm9
Moederboard msi 970a-g46
1e probleem veel gereserveerd werkgeheugen van de 8gb nog maar 2.96 gb over voor programma's
Ik heb deze dingen al geprobeerd: via msconfig het finkje aan en uitzetten, alle drivers ge-update, Windows helemaal opnieuw erop gezet. Bios gereset en ge-update
2e
Grafische kaart haalt een zere lage fps in wat oudere games zoals AA3 Insurgency. Ik haal soms net 40 fps en je zou te moeten verwachten dat die het aan zou kunnen.
Monitor staat dan ingesteld op 1920-1080
3e
Computer loopt soms zo traag dat het opstarten van programma erg lang duurt. of dat het programma ineens niet meer werkt.
Ik heb al via AVG pc tuneup gebruikt maar dit hielp ook niet
Wie kan me wat tips geven