Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[mo] tag zichtbaar na quote

Pagina: 1
Acties:

• jmxd
  • Registratie: september 2005
  • Niet online
Hoi

De [mo] tag is een mooie feature die in ieder geval een hoop bots tegenhoudt maar wat nog mooier zou zijn is als deze (of een nieuwe tag) enkel zichtbaar wordt na het quoten van de post met de tag.

Dan is het voor de lezers en poster van de tag met daarin bijvoorbeeld een gamekey of coupon duidelijk wie deze gebruikt heeft (en of hij gebruikt is), vaak zijn dit soort codes binnen luttele seconden gebruikt ondanks de [mo] tag en zonder enige reactie.

• RaZ
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

RaZ

Ken sent me

Heel slecht plan..

Die tag wordt ook gebruikt in andere topics ,en daar wordt ook op gequote.. Dan post je iets prive, en door quoten wordt het openbaar... Dat moet je helemaal niet willen...

En als je quote met een mo-tag, kan je die prima lezen, of je hebt iets zelf wellicht verkeert gedaan met custom css?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Eyyyy macarena !! \o/
Ik ben tegen zinloos geweld, en als je me niet geloofd, sla ik je voor je bek
Als je het niet kan betalen, zal je het moeten stelen.

• jmxd
  • Niet online
Ik bedoel een tag die alleen zichtbaar wordt wanneer een user de post quote (en dan ook alleen voor die user)

Dus om (bijvoorbeeld een code) te kunnen bekijken die iemand post moet je er eerst op reageren.

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 13:53

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Nee, dat gaat werken. Klik je op de quote knop, zie je de code en kan je 'm zo gebruiken zonder dat je reageert. Laat de goeden nou niet onder de kwaden lijden.

Wat je eigenlijk bedoelt is een [key] tag, een nieuwe tag die automatisch doorstreept wordt als erop geklikt is om 'm te tonen. Maar ook dat werkt niet, want als je wil kijken wat er nou staat, betekend 't nog steeds niet dat je 'm ook daadwerkelijk gebruikt.

Hoe je 't wend of keert, er zal altijd misbruik gemaakt kunnen worden bij het uitwisselen van codes.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• jmxd
  • Niet online
Hero of Time schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 20:07:
Nee, dat gaat werken. Klik je op de quote knop, zie je de code en kan je 'm zo gebruiken zonder dat je reageert. Laat de goeden nou niet onder de kwaden lijden.
Dat ligt natuurlijk geheel aan de devvers om dat op een manier te implementeren dat dit niet mogelijk is. Niet ingelogde mensen kunnen nu de code niet lezen (ook niet door de source-code te inspecteren) en dat zou ook zo kunnen werken voor mensen die niet op die specifieke post gereageerd heeft. Eerst een quote en dan is de tag in de originele post leesbaar.

Een andere tussenweg zou kunnen zijn een [to] die enkel leesbaar is voor mensen die reeds in het topic gepost hebben. Op die manier moeten mensen die enkel komen om een code te snipen alsnog eerst reageren maar onstaat er verder geen hinder voor de leden die al actief meeposten in de thread
Wat je eigenlijk bedoelt is een [key] tag, een nieuwe tag die automatisch doorstreept wordt als erop geklikt is om 'm te tonen. Maar ook dat werkt niet, want als je wil kijken wat er nou staat, betekend 't nog steeds niet dat je 'm ook daadwerkelijk gebruikt.

Hoe je 't wend of keert, er zal altijd misbruik gemaakt kunnen worden bij het uitwisselen van codes.
Dat lijkt me inderdaad niet handig om redenen die je zelf ook al aangeeft

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True