Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Philips 49" PUS7909 Review

Pagina: 1
Acties:

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-11 21:18

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
reviews: Philips 49" PUS7909 Review - Uhdtv met Android stelt teleur

Twee kleine opmerkingen maar toch.

1:
Bij de pluspunten "Zeer prettige Afstandsbediening" is de hoofdletter A niet nodig.

2:
Bij de inleiding:
Als je op zoek bent naar een uhdtv is de Philips PUS7909 een interessante optie. Niet alleen heeft dit model een uhd-scherm met een resolutie van 3840x2160 pixels dat geschikt is voor passieve 3d-weergave, ook is hij voor een uhdtv in deze prijsklasse bijzonder rijk uitgerust.
Dit matcht echter niet met de inhoud, de conclusie, de minpunten en het eindcijfer. Het leest nu een beetje vreemd (mede omdat de beoordeling tegenwoordig ook vóor het artikel staat) en is mogelijk misleidend voor een snelle lezer.

Ik zou voorstellen om dit aan te passen naar "lijkt een interessante optie" of "oogt als een interessante optie". (of iets dergelijks).

Gaandeweg blijkt namelijk dat dit niet het geval is maar dat is al bekend bij de schrijver :).

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Wil tweakers niet een keer testen of de zogenaamde top modellen van Philips het daadwerkelijk beter doen dan de goedkopere ?

De 8809, 8909 en 9809 zouden volgens Philips het neusje van de zalm moeten zijn. Nou heb ik toevallig een 55" 8809 hier staan die jullie zo mogen ophalen voor een testje hoor ;-)

Ben wel eens benieuwd of die het daadwerkelijk beter doen dan de goedkopere modellen.

• Sim
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Sim

><(((º>

@Eagle Creek: Ik heb de scorekaart en de inleiding even aangepast..

@Turbo-Puppy: Bedankt voor het aanbod maar liever wacht ik tot er een 2015-model met Android TV beschikbaar is..