Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Windows XP Home edition versie 2002 Product key .

Pagina: 1
Acties:

• hobbyist-pc
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 26-08 18:50
Hele tijd geleden heb ik een legale versie over gekocht op 2 de hands van iemand die was overgeschakeld naar win 7 .
Ga eerste de cd omschrijven : is een cd Windows XP Home Edition Versie 2002 ( ergens tussen haakje alleen voor nieuwe pc's ) Het een geel briefje bijgekregen met de volgende tekst
Do not lose this product key
you must use it whem you install thuis software . This product will stop working in15 dayss if it is not activated whith the key below

XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX

Nu wanneer ik wil installeren dan vraagt hij na korte tijd de product code , typt ze er in en zegt ongeldig .Op internet heb ik cracks gevonden voor die versie en ik kan volledig verder en alles werkt .En dan als ik op internet ga zegt hij binnen de30 dagenn activeren . dus verschil tussen 15 dagen en 30 dagen ??
Ik activeer met de product code die ik bij gekregen heb , foutief , tracht dan de code uit te halen uit de cd i386 unattend txt daar staat ook een code maar telkens ongeldig .
Wat is jullie oplossing , gewoon naar de vuilbak verwijzen of bestaat er een mogelijkheid de code te vernemen via , via , desnoods via microsoft , als ze het willen geven .
Ik weet dat ik beter uit mijn dopen hebben gekeken en dat eigenlijk het zilveren certificaat het correcte was .
De mevrouw vanwaar ik het heb gekocht was eerlijk en beschikte over niet meer .
Ik denk dat jullie mij na vele uren zwoegen wel een totaal sluitend antwoord kunnen geven .
KIjk uit en bedankt . Als jullie site dat niet weten weet niemand het .

• Killah_Priest
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 12:20
Ten eerste : waarom nog xp installeren in 2015?
Ten tweede : is het mogelijk om je verhaal wat duidelijker neer te zetten?

• johnkeates
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 10:47
Dit ruikt naar illegaal. De CD die je hebt mag je niet overkopen en op een andere PC installeren. Cracks mogen ook niet.

• Fiber
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 13:41

Fiber

Beaches are for storming.

Niet meer aan beginnen...

Als het niets mag kosten, zoek dan een leuke recente Linux distro uit en zet die op je computer...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded.

• ChojinZ
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 24-09 15:52
hobbyist-pc schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 15:44:
Hele tijd geleden heb ik een legale versie over gekocht op 2 de hands van iemand die was overgeschakeld naar win 7 .
Ga eerste de cd omschrijven : is een cd Windows XP Home Edition Versie 2002 (ergens tussen haakje alleen voor nieuwe pc'ss )
Als er staat: "Alleen voor nieuwe pc's" dan is het waarschijnlijk een OEM versie.

Een OEM versie is gekoppeld aan een pc en mag enkel voor die pc gebruikt worden. Een OEM versie mag je niet op verschillende pc's installeren (ook al deinstalleer je Windows op de vorige machine).

Als de verkoper is overgestapt is naar Windows 7 dan heeft hij dus de XP versie ooit een keer gebruikt op een pc. Jij wil het nu gaan gebruiken op een nieuwe pc. En dat mag dus niet...

Wat jij zoekt is een volledig nieuwe OEM versie die nog niet eerder is gebruikt of een Retail versie. Een retail versie mag je namelijk wel op verschillende systemen installeren (echter wel op 1 systeem tegelijkertijd).

Extra info:
http://nl.hardware.info/f...ies-en-activering.143975/

[Voor 4% gewijzigd door ChojinZ op 28-04-2015 16:04]

Fatshark kopen? https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1989864

• hobbyist-pc
Bedankt voor de reacties.

Ik had eigenlijk niet anders verwacht dan deze returns.

Ik denk wel dat mijn uitleg en vraag duidelijk was .

Waarom ik nog Windows XP gebruik is gewoon weg omdat bepaalde programmeer zaken zoals microcontrollers met Windows XP en zeker met win 98 zeer goed werken .En ik ben dat gewoon (65 j)

Het is geen kwestie van niets kosten , want ik heb een pc en laptop die volledig draait onder Ubuntu 14.04 en een laptop met Win 7 .

Ik wilde gewoon weten kan zoiets geinstalleerd worden .

Nu weet ik dat het installeren niet mogelijk is , dus CD naar de vuilbak .

Nogmaals iedereen nogmaals bedankt voor zijn reactie

• oheng
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 30-08 15:43
hobbyist-pc schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 17:30:
Bedankt voor de reacties.

Ik denk wel dat mijn uitleg en vraag duidelijk was .

Waarom ik nog Windows XP gebruik is gewoon weg omdat bepaalde programmeer zaken zoals microcontrollers met Windows XP en zeker met win 98 zeer goed werken .En ik ben dat gewoon (65 j)

Het is geen kwestie van niets kosten , want ik heb een pc en laptop die volledig draait onder Ubuntu 14.04 en een laptop met Win 7 .

Ik wilde gewoon weten kan zoiets geinstalleerd worden .

Nu weet ik dat het installeren niet mogelijk is , dus CD naar de vuilbak .

Nogmaals iedereen nogmaals bedankt voor zijn reactie
Er wordt hier wel vaker gezeurd, trek het je niet aan. Ik wil je/u wel helpen.
Het belangrijkste is het verschil tussen OEM en retail. OEM wordt meegeleverd met nieuwe PC's, retail apart gekocht. Ze hebben aparte licentie codes die niet door elkaar kunnen worden gebruikt. Dus misschien is de verkeerde cd gebruikt?

Wat ook een mogelijkheid is, is dat de code illegaal is. Google eens met een gedeelte van die code? Als het goed is staat hij niet op google.

En wat zeker een mogelijkheid is: de code is verkeerd overgeschreven. Met name de O en de 0 worden verwisseld. Maar ook de L en de I. En de b en de 8

• Kalief
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 24-09 17:39
Killah_Priest schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 15:46:
Ten eerste : waarom nog xp installeren in 2015?
Erg off topic, maar ik heb bijvoorbeeld nog hardware waarvan de drivers alleen onder XP goed werken.
Daar heb ik dus een aparte laptop voor ingericht (die uiteraard niet aan het internet hangt).
Moraal: als iemand per sé nog XP wil installeren zal daar echt wel een goede reden voor zijn.

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

• xFeverr
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 13:21
Op de "How to Tell"-website van Microsoft kan zien waaraan je vervalste software kan herkennen.

Download Spoor reisplanner voor Windows 10 (mobile) van de Windows Store!

• hobbyist-pc
Beste,

De laatste 3 returns doen me veel goed . want soms zou men hier bang zijn als men wat vraagt ,ofwel onvolledig , niet goed uitgedrukt , enz enz .

Ik bedankt de forum vrienden die het goed voor hebben met mij .

• BaRF
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 11:56

BaRF

bijna kerst

Hah grappig hoe iemand een vooroordeel kan hebben: bij de melding van Fiber dacht ik eigenlijk meteen "Iemand die XP nog tracht te installeren gaat geen Linux installeren" - maar later lees ik dan dat TS al een laptop met Ubuntu heeft draaien :+

"The space between what's wrong and right, that's where you'll find me, hiding, waiting for you." Dave Matthews
shizzle

• johnkeates
Wat staat er op het stukje plastic of papier waar de code op staat nog aan andere informatie? Meestal staat er een X-nummer op, en misschien een aanduiding over de Windows editie. Als je alle informatie (behalve het nummer) post kan ik wel even kijken of het nummer überhaupt gaat werken voor interactieve activatie.

Als het nummer wel zou moeten werken, maar dus niet met die OEM CD, dan is het nog mogelijk dat de CD niet de juiste editie voor het nummer bevat, dan kan je een ISO downloaden met de juiste editie en daar het nummer op gebruiken.

Los daar van: je kan als je Windows 7 of hoger hebt ook XP mode gebruiken, zou dat niet kunnen werken?

[Voor 34% gewijzigd door johnkeates op 30-04-2015 15:29]

• Question Mark
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 13:52

Question Mark

Moderator SWS/WOS

F7 - Nee - Ja

hobbyist-pc schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 17:30:
Even voor mijn beeldvorming, maar wat vind je mis aan de reacties? Er wordt netjes verteld dat het om een OEM versie gaat, en dat deze niet mag worden geinstalleerd op een andere pc.

Wat had je anders voor antwoord verwacht? Het is niet de bedoeling dat men je hier gaat helpen om je OEM versie met behulp van een crack toch werkend te krijgen.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• hobbyist-pc
Dag johnkeates
Neen, er staat geen informatie op ,is een geel briefje met de productcode : staat vooraan bij mijn topic vraag gewoon Engelse test , dat het moet geregistreerd worden binnen de 15 dagen met de daarbij horende code .staat op mijn vraag topic .
Dat is al wat ik heb. Met dank .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• johnkeates
Je kan de PID checker gebruiken: http://janek2012.eu/ultimate-pid-checker/

Die kan je vertellen waar de key bij hoort.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• oheng
Wat johnkeates zegt. En anders heb ik wel een Windows XP Home OEM NL code.
Stuur maar een PM, en dan krijg je die, gratis. Inclusief foto van de officiele sticker die ik daarna verscheur. De sticker mag je ook komen ophalen in Friesland :P

Het is 2015, ik doe niet meer moeilijk over Windows XP codes.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hobbyist-pc
Beste Oheng , als je echt zou willen helpen ik heb veel geprobeerd maar niets lukt , wat bedoel je met een PM . Ik zou je heel dankbaar zijn als je mij kon helpen .
Met dank

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MedionAkoya
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 24-09 19:04

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Ik heb ook een gebruikte XP code van een ander toegepast op een installatie bij VMware,
politie is nooit bij mij aan de deur geweest. :? _/-\o_

[Voor 6% gewijzigd door MedionAkoya op 10-05-2015 23:31]

Civiele Techniek.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• oheng
hobbyist-pc schreef op zondag 10 mei 2015 @ 22:56:
Beste Oheng , als je echt zou willen helpen ik heb veel geprobeerd maar niets lukt , wat bedoel je met een PM . Ik zou je heel dankbaar zijn als je mij kon helpen .
Met dank
Hallo, ik heb een PM gestuurd (private mail). Rechtsbovenaan staat er een melding daarvan. Als je die beantwoord, dan stuur ik wel even een XP code.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hobbyist-pc
Beste , ik probeer nog even naar je te mailen via mijn private email adres
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True