Vorige week heb ik wat waterkoeling producten bij Highflow aangeschaft.
Onder meer een pomp, wat slangen, een radiator en dergelijken.
Nu blijkt dat de radiator veel te dik (60mm) is voor mijn behuizing.
Ik heb deze Phobya 280mm radiator slechts een aantal dagen in gebruik gehad.
Er heeft dus koelvloeistof doorheen gelopen en er is wat zeer lichte cosmetische lakschade door montage.
Een aantal dagen hierna heb ik een dunnere radiator wederom bij Highflow besteld.
Ik was echter benieuwd in hoeverre in nog aanspraak kan doen op de wet koop op afstand?
Ik heb de RMA afdeling gemaild en kreeg de volgende reactie:
Kan ik deze gewoon retour sturen of heb ik hier geen recht meer op?
Enige inzichten zijn welkom
Onder meer een pomp, wat slangen, een radiator en dergelijken.
Nu blijkt dat de radiator veel te dik (60mm) is voor mijn behuizing.
Ik heb deze Phobya 280mm radiator slechts een aantal dagen in gebruik gehad.
Er heeft dus koelvloeistof doorheen gelopen en er is wat zeer lichte cosmetische lakschade door montage.
Een aantal dagen hierna heb ik een dunnere radiator wederom bij Highflow besteld.
Ik was echter benieuwd in hoeverre in nog aanspraak kan doen op de wet koop op afstand?
Ik heb de RMA afdeling gemaild en kreeg de volgende reactie:
Uiteraard heb ik de radiator volledig schoongespoeld met hoogwaardig gedemineraliseerd water en is hij verder zo goed als nieuw, inclusief alle toebehoren en onbeschadigde originele doos.Beste Steyn,
Bestellingen/producten kunnen retour gestuurd worden binnen 14 dagen na ontvangst.
Producten dienen in nieuwstaat te zijn.
Waterblokken, radiatoren, fittingen etc. die gemonteerd en gebruikt zijn (koelvloeistof door heen gestroomd), kunnen niet retour genomen worden.
Dit i.v.m. gebruikersschade (krasjes e.d.) en chemische reacties door gebruik van andere koelvloeistof van de eventuele nieuwe koper van het product.
Bent u binnen dit termijn en is het product in nieuw staat, kunt u de onderstaande instructies volgen.
Retourneringen van bestellingen buiten het bedenkingstermijn worden niet in behandeling genomen.
U kunt het product binnen 10 dagen, onbeschadigd, in originele staat, compleet, in originele onbeschadigde verpakking en goed verpakt in een grotere doos gefrankeerd terugsturen naar:
HighFlow RMA #52203
Sint Jobskade 402
3024 EN Rotterdam
Samen met een kopie van uw factuur en een begeleidende brief (duidelijke klachten omschrijving).
Ongefrankeerde en/of beschadigde zendingen worden niet geaccepteerd.
Bij ontvangst zal uw retourzending in behandeling worden genomen.
Bij goedkeuring van de RMA dienst, krijgt u een tegoedcoupon ter waarde van de dagprijs van het product. De tegoedcoupon is besteedbaar bij HighFlow.nl. Een andere regeling is mogelijk na overleg met een van onze medewerkers.
Bij afkeuring worden er onderzoekskosten en verzendkosten voor het terugsturen in rekening gebracht. De factuur hiervoor dient u binnen 14 dagen te betalen. Na ontvangst van betaling, zal het product naar u worden terug gestuurd.
Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Kind Regards / Met vriendelijke groet,
HighFlow RMA
Kan ik deze gewoon retour sturen of heb ik hier geen recht meer op?
Enige inzichten zijn welkom