Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wijziging User Review - [Martijnmartijn] [wouter lucassen]

Pagina: 1
Acties:

• WouterL
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 23:22
Ik heb met martijnmartijn een afspraak gemaakt over het overnemen van zijn ipad air 2. Hiertoe heeft hij de avond voor de dag dat ik de tablet zou komen ophalen te kennen gegeven dat hij toch liever zijn tablet niet verkoopt. Prijs, afspraak en leveringsmoment was dan ook al afgesproken. Door deze gang van zaken, en ondanks het excuus van de verkoper in kwestie heb ik een negatieve feedback achterglaten bij deze user. Naar mijn mening: afspraak is immers afspraak. Na deze feedback heeft martijnmartijn negatieve feedback ook bij mij achtergelaten. Voorts noemt hij wel één punt dat aangepast kan worden in mijn feedback: Het betrof geen ''ruim een week'' maar ''5 dagen''. Dat doet naar mijn mening voor de rest van de verkoop niet terzake. Mijn verzoek: Verwijdering van de negatieve feedback op mijn profiel, en aanpassing van mijn feedback op die van Martijn's met de aanpassing van ruim een week naar 5 dagen.

Hier de mailwisseling:

*knip*
Integrale communicatie / persoonsgegevens zijn niet toegestaan. We kunnen de historie van de post nog inzien, dus je hoeft het niet opnieuw te sturen, maar normaal ontvangen we dergelijke zaken liever per mail als er om gevraagd wordt :)

[Voor 65% gewijzigd door Floppus op 28-04-2015 15:35]

• Floppus
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 04-09 10:48

Floppus

Adviseur

Customer Experience matters

Het is inderdaad duidelijk dat hier sprake is van een review vanwege de review. Daar komt bij dat uit de communicatie duidelijk blijkt dat een overeenkomst tot stand gekomen was - je hoeft dus ook helemaal niet akkoord te gaan met het afzeggen door verkoper. In principe kan je gewoon levering vorderen, en bij weigering in basis er een zaak van maken en alle kosten verhalen.

Verkoper zal zich dat niet gerealiseerd hebben alvorens na het afzeggen nog even een review terug te schrijven :+

De review is in ieder geval verwijderd.

Download the most extensive Market Analysis on Customer Communication and Experience available anywhere (free, no sign up needed)

• WouterL
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 23:22
Verkoper heeft het in ieder geval goed opgepakt na mijn laatste bericht :)

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True