Toon posts:

voodoo banshe + vl 500

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn pc opstart zonder monitor aan te zetten gaat hij in windows automatisch op 640*480 staan.. en pakt hij een standaarmonitor.. ik word hier een beetje freaked van..

monitor = CTX vl 500
video kaart = Monster Fusion

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

win 98 zeker?
Is volgens mij een of andere win beveiliging ofzo. kan je niets aan doen behalve gewoon je monitor aanzetten bij het opstarten.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

gek ik heb hier geen last van en ik zelf draait ook op win98

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

ow in dat geval misschien de drivers toch. ikzelf had in een duister verleden ook een mf banshee en die deed hetzelfde. Ik dacht dat het door windows 98 kwam. Welke drivers gebruik je? 3dfx reference of diamond?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 juni 2001 23:49 schreef bombadil het volgende:
ow in dat geval misschien de drivers toch. ikzelf had in een duister verleden ook een mf banshee en die deed hetzelfde. Ik dacht dat het door windows 98 kwam. Welke drivers gebruik je? 3dfx reference of diamond?
vb-w9x-figs-1.04.00

van 3dfx dus