V&A: Negatieve ref door schrijven negatieve feedback

Pagina: 1
Acties:
  • 358 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:27
Is het een normale gang van zaken dat een user een negatieve feedback schrijft louter om het feit dat je negatieve feedback hebt achtergelaten? Is dit dan ook geldig?

Groeten, Wouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Dat zou een zogenaamde wraakreview zijn en als je zoekt op die term hier in V&A feedback zal je zien dat die niet toegestaan zijn: http://gathering.tweakers...D=117&keyword=wraakreview. Als je een topic hier opent volgens How to - V&A feedback laten aanpassen en de zaak uitlegt zal (volgens mij) in principe de feedback verwijderd worden. In diverse FAQ's staat nergens expliciet iets over wraakreviews aangegeven overigens, maar je mag alleen een feedback schrijven over een (poging tot) transactie, en dat is bij een wraakreview duidelijk niet het geval. Tenminste dat lijkt me, ik ben natuurlijk geen mod/admin hier.

[ Voor 26% gewijzigd door Migrator op 28-04-2015 13:38 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Een review gaat in principe over de gemaakte transactie en de afhandeling daarvan. Feedback geven kún je natuurlijk zien als onderdeel van de afhandeling. Degene die jouw review schrijft richt zich met name op het feit dat jouw review wat vormfoutjes bevat terwijl hij zelf een gemaakte overeenkomst (die is in feite rechtsgeldig !) eenzijdig verbreekt. Da's wel een beetje oncharmant :p

[ Voor 5% gewijzigd door Carpento op 28-04-2015 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:27

Dit topic is gesloten.