Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

welken programmeertaal moet ik heden

Pagina: 1
Acties:
  • 574 views

• wessel1512
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 18-09 11:41
hallo mensen van tweakers ik had een vraag over programmeertaal en welken je het besten kan gebruken
ik ben bezig met een project om programmeren te leren maar welken taal kan ik het betsten gebruken
heer als vast wat ik al ge daan hep *spam*

[Voor 11% gewijzigd door NMe op 28-04-2015 11:40]

• j-a-s-p-e-r
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 29-09 14:18
Beste Wessel,

Zou je de volgende week misschien een keer je bericht over willen lezen? Er staan echt mega veel spelfouten in. Ik zou daar normaal niet zo snel over vallen maar het is echt bijna onleesbaar hierdoor en het komt ook over alsof je geen moeite doet voor het onderwerp waar je wel moeite van andere mensen vraagt.

Maargoed, wat is je doel? Dat is m.i. de eerste vraag die beantwoord moet worden alvorens je tot een antwoord op jouw eigenlijke vraag kan komen.

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 22:13

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik stel voor dat je eerst wat tijd in een andere taal gaat steken. Ik weet dat je eerder hebt geroepen dat je dyslectisch bent maar ook (juist!) dyslectici hebben spellingscontrole beschikbaar.

Wat betreft je daadwerkelijke vraag: die is al duizenden keren voorbij gekomen en om diezelfde discussie nou weer te gaan voeren...nee. ;) Ik stel voor dat je de search even gebruikt. Lees daarbij ook De Quickstart even door.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Woy
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Deze vraag komt heel vaak langs, en er is niet echt een goed antwoord op te geven:
Welke programmeertaal moet ik leren?:
Begin met Assembly, daarna BASIC, COBOL, C en .NET. Daarna een korte cursus Java en C++. Weekje PHP en een jaartje Haskell. Mocht je nog tijd over hebben, kan je nog kiezen uit de vele beschikbare smaken. Een taal leren doe je met een doel; je wil iets gaan schrijven. Kies daarop een taal uit waarmee je het doel kan bereiken.
Zoals je hierboven kunt lezen hebben we ook in het beleid staan dat we deze vraag hier niet graag zien, want er komt steevast dezelfde discussie uit voort die snel ontspoort in het promoten van ieder zijn eigen favoriet.

Kijk eens wat er beschikbaar is, en probeer gewoon eens of het voor jouw doel voldoet.

offtopic:
grr.. Nme :(

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True