Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Game en Design laptop?

Pagina: 1
Acties:

• Animiles
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 25-11-2020
Wat ga je met je laptop doen?
Ik doe de opleiding Communication & Multimedia Design (CMD) dus ik moet 5 dagen per week mijn laptop met me mee nemen. Ik moet er goed mee kunnen videobewerken (AfterFX), fotobewerken (photoshop), 3D modelleren/renderen (Maya), etc. Tevens wil ik er ook op kunnen gamen als ik niet thuis ben. Ik speel vooral FPS, dus het moet BF4 aan kunnen.

Wat is je budget?
Mijn budget is €800. Maar ik zou ook graag opties zien die buiten dat budget liggen. Ik heb namelijk zelf al gezocht en kwam de Lenovo Y50-70 tegen die €999 is. En met mijn "eisen" is er niet veel binnen dat budget te vinden.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Voorkeuren niet. Maar wel merken die ik niet wil hebben. Dat zijn AMD en HP. Ik heb daar een erg slechte ervaring mee dat ik dat risico weiger te nemen.
Het zou prettig zijn als ik de fan makkelijk schoon kan maken.
Ik heb momenteel ook voorkeuren voor bepaalde specificaties, maar ik vraag mij af wat jullie daar over denken.

Mijn huidige laptop is:
Merk: Acer Aspire V3-571G
CPU: i7-3632QM
GPU: GeForce 710M
RAM: 8GB
Scherm: 1080p IPS display

De grafische kaart geeft tijdens het gamen regelmatig een DirectX foutmelding, en hij kan BF3 op low maar met iets van 20fps draaien. En op low 720p met 35-50fps. Tevens had hij laatst kortsluiting op het moederbord nadat ik de fan schoongemaakt had. Want om de fan schoon te maken moet het moederbord er helemaal uit.
Weten jullie toevallig voor hoeveel ik mijn huidige laptop 2e hands zou kunnen verkopen? Dat zou namelijk een positief effect op mijn budget kunnen hebben.

• 123lodewijk
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
op welke settings wil je bf4 spelen?
met deze MSI Gaming Series GE70 2PC-475XNL (Apache) zal je bf4 ongeveer op 50-60 fps kunnen spelen bij high, hij is alleen wel 17 inch dus een 15 inch model is ook mogelijk dan raad ik deze aan MSI GP60 2PE-440NL de grafische prestaties zijn alleen wel lager, je zal ongeveer bf4 op low met 50+ fps kunnen spelen. als je dan voor deze gaat MSI Gaming Series GE60 2PC-i58H11W7 Apache is hij wel duurder maar zijn de performence wel beter door de ssd i7 en 850m. als je je laptop wilt verkopen moet je naar de staat kijken maar ik denk dat je voor die laptop rond de 300-400 kan verkopen maar het licht ook aan de staat. is hij bijna onbeschadigd? geen deukjes krasjes? werkt de accu nog goed? zo ja dan kan je hem rond de 400 -450 verkopen maar zitten er deuken krasjes etc op dan zal het toch wel rond de 300-400 zijn.

[ Voor 43% gewijzigd door 123lodewijk op 28-04-2015 11:56 ]

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9