Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Webcams zeer lage FPS via app

Pagina: 1
Acties:

• kaandorp
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 26-08 15:53
Een beetje een vage titel, maar ik vind het ook lastig uit te leggen :)

Als ik mijn webcams direct via mijn interne netwerk bekijk zijn ze prima en lekker snel. Maar alles wat via apps op m'n iPhone gaat of via websites van bijvoorbeeld Foscam is extreem traag. 1 a 0,5 FPS is dan normaal.

Komt dit door de opzet van P2P oid.? Zit China er tussenin :) ?

• Geerrrt
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 16-09 08:53
Wat heb je al geprobeerd? Welke webcams heb je? etc?

We hebben helaas geen glazen bol om zo de oplossing te zien ;)

Eury#2434

• kaandorp
GeertJam schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 11:10:
We hebben helaas geen glazen bol om zo de oplossing te zien ;)
Begrijp ik heel goed. :) Ik verwacht ook geen inhoudelijke technische oplossing. Het gaat me meer om het principe hoe zoiets werkt. Ik heb het bij al m'n camera's eigenlijk. En volgens mij ervaart iedereen dat?

Als ik op m'n iPhone bijvoorbeeld de Foscam app start, gaat er dan een stream direct van de webcam in mijn huis naar m'n iPhone of zit daar nog een Chinese server tussen?

Ik heb Foscam camera's, iBood goedkope dingen en ook een Withings Baby Monitor.

[Voor 6% gewijzigd door kaandorp op 28-04-2015 11:18]

• ThinkPad
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 08:29

ThinkPad

Moderator Duurzame Energie & Domotica
Move van DED > OH

[Voor 21% gewijzigd door ThinkPad op 29-04-2015 11:24]

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen (Domoticz) vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

• Ghanghis
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 14:44

Ghanghis

Zegt ook wel eens iets

Intern is je netwerksnelheid natuurlijk een stuk hoger dan extern.

Op wat voor kwaliteit stuur je het materiaal ? Zou het te maken kunnen hebben met een te lage uploadsnelheid vanuit huis waardoor het simpelweg niet sneller verstuurd kan worden ?

R5 2600x / 5700XT Anniversary

• kaandorp
40Mbit upload. Dus daar kan het probleem niet zitten. Ik verwacht ook eerlijk gezegd niet dat het een technisch probleem is, maar meer de architecturale opzet van zo'n P2P systeem. Met een systeem in het midden.
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True