Toon posts:

Langdurig wegvallen van t.net en GoT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weird, ik kan dus echt al de hele dag niet op tweakers.net en fokzine.net komen. Ook GoT ligt er bij mij al het grootste deel van de dag uit.

Waar ligt dit aan? Aan de tijden van de posts in GoT schijn ik de enige met deze problemen te zijn? ISDN + Alle providers... Andere sites doen het dus wel.

Meer mensen met dit probleem?

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:11

Canon23

>>MY<< world

Ja ik heb er ook last van. Het ene moment kom ik erop het andere moment is ie onbereikbaar dit geldt voor het fok!forum T.net en GoT

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-02 22:23
Kook, heel irritant,
Herladen, herladen, yes, en dan wil ik posten, berichtije getypt, en dan kan ik weer nie posten omdat ie niet meer verbind.

Verwijderd

Hier idem!! @home Venlo

en hoor het van meedere zal nog wel te maken hebben met de verhuizing van de servers.

http://www.tweakers.net/plan/103

Mocht je dat nog niet gezien hebben :Z

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, het duurde bij mij net weer iets van 5 uur voordat GoT het weer deed. En tweakers.net heb ik eigenlijk al sinds die verhuizing niet meer kunnen bereiken... Ja, 1 keer geloof ik.

Mr.WWW: Die link doet dus nix. Duh... :P

Ik zie net dat er al een topic over is, maar dit is zeg maar het topic voor mensen die iets zinnigs hebben te melden inplaats van iedereen die hun traces zo nodig moet laten zien.

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Zelfde probleem hier... (met @home). Ik krijg erg vaak error 500 (interne serverfout) of 404. Wel lastig als je net een flink lang stuk hebt getyped en het is weg als je op back klikt.. ;)
Lijkt wel of een aantal DNS databases op de een of andere manier nog niet geupdated zijn ofzo. Echt vaag :?

Maarja, 't zal een dezer dagen wel opgelost zijn.. daar heb ik 't volste vertrouwen in :)

#

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:13

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Als het nog steeds niet werk dan kun je 213.239.154.10 als extra DNS server gebruiken.

De nameserver van XS4All kent nu alles weer, ook Fok!.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op zaterdag 16 juni 2001 23:28 schreef Femme het volgende:
Als het nog steeds niet werk dan kun je 213.239.154.10 als extra DNS server gebruiken.

De nameserver van XS4All kent nu alles weer, ook Fok!.
als extra dns server? connecten op dat ip bedoel je?
'k Mag dan wel tweakertje zijn maar da's puur hardware en ook niks meer :)

Ondertss natuurlijk (met hulp) tot besef gekomen dat tegenwoordig die dsn'en automatisch gebeuren en daardoor ik het totaal ben vergeten hoe en waar :) (gewoon bij je tcp/ip instellingen dus :)

Hier in België is't ook al gans den dag dikke stroop geweest met af en toe een keer wel succes

Verwijderd

Ja, via Telenet (België) is hier al 2 dagen proberen en zo nu en dan even iets zien. Is dat bij iedereen zo? Ik zie mensen er nauwelijks over klagen. Nouja, misschien kunnen ze ook nie binnen. :+

Het lastigste is dat mijn IE5.5 compleet crasht als em nie binnenkomt. Heb Tweaker nu sinds 1.5 jaar geleden als startpagina moeten verwijderen... :'(

Nouja, hopelijk is het snel in orde...

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bij mij laad ie ook niet alle plaatjes in
(tmf web) Ook duurt et best lang voordat alles d'r es staat.

t.net doet et op dit moment wel goed :)

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Hmm, met Planet Internet kom ik ook niet op tweakers.net, ook niet met bovenstaande IP van Femme. Op GoT kom ik nu wel, maar 2 uur terug nog niet. Als ik met Wirehub connect of TMFWeb doen geen van beiden het :(

• witchdoc
Op zondag 17 juni 2001 00:39 schreef M&M het volgende:
Ja, via Telenet (België) is hier al 2 dagen proberen en zo nu en dan even iets zien. Is dat bij iedereen zo? Ik zie mensen er nauwelijks over klagen. Nouja, misschien kunnen ze ook nie binnen. :+

Het lastigste is dat mijn IE5.5 compleet crasht als em nie binnenkomt. Heb Tweaker nu sinds 1.5 jaar geleden als startpagina moeten verwijderen... :'(

Nouja, hopelijk is het snel in orde...
als je't over t.net en got hebt inderdaad.. andere sites draaien wel fatsoenlijk met pandoos.
Alleen hangt got vaak bij't laden van die banner (althans zo lijkt het) ALLE andere browservensters 'hangen' dan ook tot je de eerste stopt

• witchdoc
Op zondag 17 juni 2001 00:47 schreef kazuka het volgende:
Hmm, met Planet Internet kom ik ook niet op tweakers.net, ook niet met bovenstaande IP van Femme. Op GoT kom ik nu wel, maar 2 uur terug nog niet. Als ik met Wirehub connect of TMFWeb doen geen van beiden het :(
da's het ip van je DNS server he, dus niet gewoon het ip waarop je moet connecten.
Die dsn server zal wel van t.net zelf zijn en daardoor zeker geupdate.

Wat ik niet begrijp is als het een dns kwestie is waarom het dan af en toe wel fatsoenlijk werkt.

Daarnet was't ook weer gedaan met de pret maar na't invullen van 194.109.9.99 als dns server werkt't weer perfect.

Noujah, perfect.. nu weer code #1 natuurlijk.. 't moet ook altijd iets zijn als je 's nachts wat wil GoTten he :)

en nu de code #1 voorbij is weer dns failure :(

• witchdoc
owjah, 2 bovenstaande posts waren zo snel mogelijk na elkaar als got toeliet ;(

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-02 09:05

Kvn

Bij mij kan ik helemaal niks via de standaard DNS-Server , en Zeelandnet doet er niks, dan maar een anderde DNS gebruiken hoor

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

xxfile

\/ It's me \/

Lang leve xs4all >:) :P

Wat ik wel raar vind is dat ik vannacht op de server stats zag dat Arshia down was, terwijl ik gewoon op GoT kon komen :?

Nieuw, nu met Twitter

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-02 23:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 17 juni 2001 09:56 schreef xfile het volgende:
Lang leve xs4all >:) :P

Wat ik wel raar vind is dat ik vannacht op de server stats zag dat Arshia down was, terwijl ik gewoon op GoT kon komen :?
Volgens mij i GoT vannacht overgezet naar odin. Tenminste dat is wat ik begrepen heb. :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zondag 17 juni 2001 14:52 schreef JvS het volgende:

[..]

Volgens mij i GoT vannacht overgezet naar odin. Tenminste dat is wat ik begrepen heb. :)
Ping gathering, Arshia en Odin maar eens, dan zie je dat Arshia == Gathering.

Virussen? Scan ze hier!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-02 23:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 17 juni 2001 14:58 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Ping gathering, Arshia en Odin maar eens, dan zie je dat Arshia == Gathering.
hhhm ik bedoelde apollo :) Ik moet niet dingen uit me hoofd proberen te doen.
01:15] <Dutchman> Bulldog misschien wat info ?
[01:16] <Bulldog> [01:00] <kees> andere dbase server, jah
[01:16] <Bulldog> [01:01] <Bulldog> --> kees: GoT nog zeker een kwartier
[01:16] <Dutchman> hmm, dus got gaat echt naar apollo ?
[01:16] <Bulldog> jah :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Aha :)

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1