Probeer een kleine pc in elkaar te zetten, heb hulp nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views

• Arthur Vandelay
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-08-2025
Ik bouw een kleine media pc/Payday2 computer, hij moet uiterst goedkoop gebouwd worden. Ik vroeg mij af welke videokaart en zo ik heb beste en goedkoopste 2e hands kan kopen

[b Ik zou graag willen weten welke onderdelen ik goedkoop kan kopen en dat de computer muis stil blijft

Ik wil er ongeveer 150 euro aan uitgeven, veel onderdelen zullen uit een andere computer komen die ik stukje voor stukje zal upgradwn

De case word waarschijnlijk een Coolermaster elite 110' ik snap dat ik moet rekening moet houden met de kleine vormfactor. Moet waarschijnlijk ook een wifi kaart in en misschien een kleine Videokaart die hooguit Payday2 moet aankunnen.

De computer zou waarschijnlijk onder mijn bureau komen te staan, veel componenten zullen uit mijn andere pc komen.

Ik heb de forums nooit gebruikt dus als ik wat verkeerds heb gedaan hoor ik dat graag

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat heb je al aan onderdelen dan? Het is wel handig om te weten wat daar eventueel op aansluit. Daarbij hangt het ook af van welke resolutie en settings je het spel wilt gaan spelen, wat je nodig hebt aan grafische kaart natuurlijk.

En wat zie je als klein? ITX, of is µATX ook acceptabel?

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:19

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/rLqPIsmVJ38UOpdvTLo01jNA/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Ook is het de bedoeling dat je dan zélf al op zoek gaat naar mogelijke onderdelen. Bekijk andere topics met lage budgetten, daar komen ook vaak tweedehands onderdelen voorbij. Dan krijg je een gevoel wat handig is, en wat niet. De sleutel bij tweedehands is overigens door vrij snel te handelen. Scherpgeprijste artikelen staan niet echt lang op de V&A, dus zijn die snel weer weg!

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt en stel alvast wat samen.
Succes!

[ Voor 34% gewijzigd door br00ky op 28-04-2015 09:53 ]

Dit topic is gesloten.