Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Philips TV

Pagina: 1
Acties:

• Croga
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 17:00

Croga

The Unreasonable Man

Topicstarter
Hierbij: reviews: Philips 49" PUS7909 Review - Uhdtv met Android stelt teleur

In de review staat "verkrijgbaar vanaf €850" en vervolgens zegt de embedded pricewatch dat €1199 de laagste prijs is. Waar komt die "verkrijgbaar vanaf €850" vandaan dan?

Daarnaast: €850 zou een redelijke prijs geweest zijn voor deze TV (met alle negatieve punten nog wat aan de hoge kant). Maar voor €1199 mag bij de minpunten ook best de prijs komen te staan.

En dan is 3 sterren al met al een enorm hoge score......

• WoutF
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 11:52

WoutF

Hoofdredacteur
Ik zie die €1199 nergens staan. Waar zie je dat? En hij krijgt geen drie sterren, maar een '3'. We zijn recentelijk overgestapt op een 10-puntsschaal. Zie ook: plan: Development-round-up - Iteratie #67 Omgerekend krijgt hij dus slechts anderhalve ster ;)

• Rataplan_
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 17-09 20:02
pricewatch: Philips 49PUS7909 Zwart

nu (7.28) verkrijgbaar voor 849.

[Voor 15% gewijzigd door Rataplan_ op 28-04-2015 07:29]

• Croga
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 17:00

Croga

The Unreasonable Man

Topicstarter
WoutF schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 07:28:
Ik zie die €1199 nergens staan. Waar zie je dat?
Op de conclusie pagina in het Pricewatch venstertje. Ik heb helaas geen mogelijkheid om nu een screenshot te maken (iets met beperkingen van netwerken enzo...)
En hij krijgt geen drie sterren, maar een '3'. We zijn recentelijk overgestapt op een 10-puntsschaal. Zie ook: plan: Development-round-up - Iteratie #67 Omgerekend krijgt hij dus slechts anderhalve ster ;)
Okay! Daar heb ik niets over gezegd dan :) Die is inderdaad wel te verklaren.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True