De laatste tijd (ik gok sinds plm. 2 tot 3 weken) heb ik 9 van de 10 keer het probleem dat bij elke reactie die ik plaats in welk forumtopic dan ook de pagina enorm traag laad en uiteindelijk uitmond in een pagina dat ik de post 2 maal heb geprobeerd te versturen (terwijl ik de post echt maar 1 maal heb verstuurd).
Als ik het laden voortijdig afbreek en het forumtopic ververs zie ik mijn reactie er ook gewoon staan.
Buiten het trage laden van de pagina die mijn forumreactie moet verwerken werkt GoT gewoon prima snel.
Iemand die dit probleem ook mee heeft gemaakt en in welke hoek de oplossing ligt (aan mijn kant of aan de kant van Tweakers)?
Als ik het laden voortijdig afbreek en het forumtopic ververs zie ik mijn reactie er ook gewoon staan.
Buiten het trage laden van de pagina die mijn forumreactie moet verwerken werkt GoT gewoon prima snel.
Iemand die dit probleem ook mee heeft gemaakt en in welke hoek de oplossing ligt (aan mijn kant of aan de kant van Tweakers)?
Error™
Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.
Dubbelpost: de reactie is identiek aan uw laatst geplaatste reactie
(interne identificatie: topic::new_message::double_post)
Hieronder vind je de belangrijkste ingevoerde waarden terug, met een simpele copy&paste kan je deze weer gebruiken.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [quote][b][message=44137858,noline]Firesphere schreef op maandag 27 april 2015 @ 23:41[/message]:[/b] [...] Gefeliciteerd! [/quote] [quote][b][message=44137879,noline]wsitedesign schreef op maandag 27 april 2015 @ 23:49[/message]:[/b] [...] Felicitaties :) [/quote] Dankjulliewel! :-)
[ Voor 34% gewijzigd door Joen op 28-04-2015 00:22 ]