Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[bug] [forum] Verwerking reacties traag > dubbelpost

Pagina: 1
Acties:

• Joen
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 15:34
De laatste tijd (ik gok sinds plm. 2 tot 3 weken) heb ik 9 van de 10 keer het probleem dat bij elke reactie die ik plaats in welk forumtopic dan ook de pagina enorm traag laad en uiteindelijk uitmond in een pagina dat ik de post 2 maal heb geprobeerd te versturen (terwijl ik de post echt maar 1 maal heb verstuurd).

Als ik het laden voortijdig afbreek en het forumtopic ververs zie ik mijn reactie er ook gewoon staan.

Buiten het trage laden van de pagina die mijn forumreactie moet verwerken werkt GoT gewoon prima snel.

Iemand die dit probleem ook mee heeft gemaakt en in welke hoek de oplossing ligt (aan mijn kant of aan de kant van Tweakers)?
Error™

Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.

Dubbelpost: de reactie is identiek aan uw laatst geplaatste reactie
(interne identificatie: topic::new_message::double_post)

Hieronder vind je de belangrijkste ingevoerde waarden terug, met een simpele copy&paste kan je deze weer gebruiken.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
[quote][b][message=44137858,noline]Firesphere schreef op maandag 27 april 2015 @ 23:41[/message]:[/b]
[...]

Gefeliciteerd!
[/quote]
[quote][b][message=44137879,noline]wsitedesign schreef op maandag 27 april 2015 @ 23:49[/message]:[/b]
[...]

Felicitaties :)
[/quote]
Dankjulliewel! :-)

[Voor 34% gewijzigd door Joen op 28-04-2015 00:22]

• Joen
Dit topic aanmaken laad wel in 1 keer goed trouwens.

Edit:
1 deze reactie zonet ook goed. Blijft allemaal een beetje vreemd...

Edit 2:
Maar bovenstaande edit ging juist weer erg langzaam. Aangezien het een edit was en geen nieuwe reactie levert dat natuurlijk geen melding over een dubbelpost op.

[Voor 84% gewijzigd door Joen op 28-04-2015 00:10]

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Op wat voor soort verbinding zit je meestal? Ik kom dit zelf ook wel eens tegen, maar dat is meestal via wireless waarbij de response dan blijkbaar op zich laat wachten en het lijkt alsof je post (nog) niet is geplaatst. Ik denk echter dat dat niet een specifiek probleem van ons is maar van grote latency-verschillen over wireless netwerken...

Intentionally left blank

• Joen
Inderdaad wireless icm Fritzbox en XS4All.
Het rare is dat ik er tot plm. 2 weken geleden nooit last van had. En helemaal raar is dat het specifiek alleen dan bij het plaatsen van een reactie op het forum is.

Edit:
Deze post ging goed, maar daarna reageerde ik in een andere post en de groene balk dat er een nieuwe reactie was (na het er op klikken bleek het mijn reactie) terwijl mijn reactie nog steeds verstuurd zou worden en daarna wederom een melding over een dubbelpost.

[Voor 40% gewijzigd door Joen op 29-04-2015 01:04]

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 22:09

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

In die 2 maanden kunnen er veel nieuwe wifi omgevingen bij gekomen zijn die in je weg zitten, waardoor je deze hogere latency hebt. Het hoeft dus niet constant te zijn, maar vaak genoeg en net lang genoeg dat je er met het posten last van hebt. Wifi is geen nette constante flow van data, maar gaat via bursts. Als er eentje later is, niet komt of niet genoeg data mee kan nemen, tja, dan merk je dat.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Kees
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 17:04

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Aan de serverkant zijn al jouw reacties de afgelopen dagen wel snel verwerkt. De langstdurende 'POST' naar onze servers koste 175 ms om te verwerken.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Joen
Heel vreemd. Nouja. Dan leer ik er maar mee leven, want ik heb verder geen last van problemen met de draadloze internetverbinding. :P
Bedankt voor jullie uitleg en controlewerk! :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: september 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ik schop hem even; ik heb het ook! fritzbox en xs4all :)
Op de ipad is er soms helemaal niet mee te werken, dan blijft safari hangen na het "post" scherm.

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: september 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

En bovenstaande post ging dus ook fout..

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True