Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nieuwe forum categorie

Pagina: 1
Acties:

• Mr.Cybertron
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 11-05-2015
Dag,

Eventueel een Apple Watch categorie aanmaken in de sectie Apple Talk? nu is er niet echt een categorie voor in mijn ogen.

Hoort in ook niet echt thuis in de iPhone sectie ect.. ondanks dat het met de iPhone werkt omdat het op een alleen staand product is.

[Voor 34% gewijzigd door Mr.Cybertron op 27-04-2015 23:57]

N3rd, eerste klas

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Waarom een subcategorie voor een enkele gadget? Verder is er al Wearables & Navigatie.

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• ACM
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Daar is geen technische aanpassing voor nodig, dus dat mogen de Admins in Lieve Adjes zelf onderling uitzoeken :)

Dus ik verplaats je topic even daarnaartoe.

Saai uitzicht in je tuin? Hang er een foto voor!

• zeef
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 28-09 23:11
We kijken even naar de hoeveelheid topics. Als er voldoende is voor een levensvatbaar subforum, dan kan dat zeker. :)

• Sebazzz
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 28-09 11:19
gambieter schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 00:08:
Waarom een subcategorie voor een enkele gadget? Verder is er al Wearables & Navigatie.
Waarschijnlijk omdat Apple voor alles een eigen categorie heeft hier ;)

[Website en online portfolio] [Return: realtime retrospective tool] [PokerTime planning poker]

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True