Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Recent getest, geen prijs bekend

Pagina: 1
Acties:

• Dirk
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 17:09

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Topicstarter
In de kolom 'Recent getest' op de fp:
http://tweakers.net/ext/f/FuIEQ9I4EHj5ho51f1ANJjj3/full.png

Hier zou 'vergelijk' weggelaten moeten worden lijkt mij. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 27-09 15:16

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Waarom zou je 'm niet willen vergelijken met andere, soortgelijke producten? Alleen maar omdat er nog geen prijs bekend is, omdat 't product nog niet beschikbaar is? Dan zou ik 'm nog steeds willen vergelijken zodat ik 'm in m'n wenslijst kan zetten voor een prijs alert. ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Ircghost
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 18:01

Ircghost

Moderator Spielerij

Honeybadger doesn't care!

Ten eerste ziet het er nu raar uit. Dus mogelijk kan je veranderen dat indien er geen prijs bekend is, het deel 'vergelijk' weg gaat.

Ten tweede kun je nu nog steeds de telefoon aan je wenslijst toevoegen door op de productnaam / link te klikken.

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 27-09 15:16

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Tuurlijk kan je 'm aan je wenslijst toevoegen door 't product te openen. Het ging mij erom dat je afhankelijk van een vergelijking het product wel of niet erin zou zetten. Alleen zie ik nu pas (omdat ik niet eerder de link had geopend) dat de vergelijking anders is dan ik dacht. De tekst kan wel iets beter gemaakt worden voor dit soort situaties, maar helemaal verwijderen, nee.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True