Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

in bios met logitech g710+

Pagina: 1
Acties:

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-11 01:03
Ik heb pas het logitech g710+ toestenbord gekocht maar daar kan ik niet mee in de bios van de pc komen.
Het moederbord is de GA-Z87X-UD3H met het oude usb toetsenbord gaat dat wel gewoon.
legacy support staat aan in de bios, en heb al andere usb poorten geprobeert maar dat helpt ook niet.
Op internet zijn er meer mensen met dit probleem, maar dan word meestal legacy support aanzetten in bios aangeraden.
Geen idee verder. :)

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-11 23:01
Is er voor je moederbord geen tool beschikbaar om de UEFI (BIOS is alweer wat ouder..) aan te passen vanuit Windows? Tevens zeker weten dat je een USB2 poort te pakken hebt ipv USB3? En anders even proberen met een PS/2 verloopje?

[ Voor 16% gewijzigd door ShitHappens op 27-04-2015 23:13 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Heb je een ander toetsenbord voorhanden om even mee te testen. Zou niet mogen uitmaken, maar dan heb je dat alvast uitgesloten.

Oslik blyat! Oslik!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-11 01:03
Er is wel een tool van gigabyte om de bios in Windows over te klokken maar andere instellingen niet.
Usb2 heb ik nog niet geprobeerd al zitten aan de achterzijde allemaal usb3 poorten
Oude toetsenbord had ik in een front usb poort gestoken die zijn wel Usb2 idd
Al zat die altijd in een usb3 poort en werkte toen wel
Zal jullie tips eens nalopen vanavond

edit :de 710+ in de front usb2 poorten van de kast werkt wel in bios, maar daar laat je geen toetsenbord zitten staat wat vreemd.
Toen maar wat zitten versteken in de 6 usb3 poorten achter en nu komt ie wel in de bios.
er zitten 2 usb aansluitingen op de 710+ ik krijg de indruk dat je die in naast elkaar liggende poorten moet steken anders word het toetsenbord niet herkend.
Het werkt al slaat de oplossing eingenlijk nergens op vind ik lol :)

[ Voor 38% gewijzigd door Goofy1978 op 28-04-2015 16:59 ]