[Forum] Topics verbergen in 'Actieve topics'

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:38

Fiber

Beaches are for storming.

Topicstarter
In 'Mijn topics' hebben we tegenwoordig de prachtige functie om topics die je om de één of andere reden liever niet meer wil zien te kunnen verbergen. Kan die functie ook worden toegevoegd aan 'Actieve topics'? Ik weet dat je daar hele forums kan verbergen, maar dat gaat soms net wat te ver als je je vooral stoort aan een enkel individueel topic waar veel in gereageerd wordt, in een forum wat je verder wel graag volgt.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

^^Mee eens, door het versoepelde beleid staan bepaalde topics permanent bovenaan.

[ Voor 78% gewijzigd door Fietsbel op 27-04-2015 23:51 ]

39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
N.a.v: Verborgen topic toch zichtbaar in actieve topics:
Yep, wat mij betreft mag deze in de votes meegenomen worden!

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 20:15

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 22:59

matroosoft

Lone Christian

Goed idee, zit nu vaak de pagina's van actieve topics te scannen op kleur of het aantal reacties maar topics verbergen zou ervoor zorgen dat ik eerder interessante topics tegen zou komen.

[ Voor 6% gewijzigd door matroosoft op 16-01-2018 22:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik wilde een featureverzoek openen, maar na wat zoeken vond ik dit topic. Excuses voor de kick, maar het probleem wordt nog steeds ervaren.

Welk probleem ervaar je?
In het Active topics-overzicht staan topics die voor mij niet interessant/relevant zijn, terwijl het subforum waar ze in staan dat wel is (ik weet dat je subfora kunt verbergen). Een aantal voorbeelden:
  • Topic "Ervaring werken bij Capgemini (Deel 3)" is niet relevant, want ik werk niet en ga nooit werken bij Capgemini. Maar het subforum "Persoonlijke financiën, studie en loopbaan" is wel relevant.
  • Topic "Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024" is niet interessant, want ik doe niet mee aan de poule. Het subforum ”Sport” daarentegen vind ik wel interessant.
  • Topic "Het grote Airfryer topic - Deel 2" is niet relevant, want ik heb geen Airfryer (en wil er ook geen). Maar de meeste andere topics uit subforum "Algemene zaken" zijn dat wel.
Waarom is dat een probleem?
Het Actieve topics-overzicht bevat een percentage aan niet relevante/interessante topics. Dat maakt het scannen van de onderwerpen "zwaarder". Het "Mijn topics" overzicht is wat ik nu vaak als alternatief gebruik, maar daar staan alleen topics waar ik eerder al in gereageerd heb. Hierdoor mis ik nieuwe topics.

Hoe vaak loop je er tegenaan?
Zo'n 20~50x per dag. Elke keer als ik het Actieve topics-overzicht refresh.

Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Het liefst op het Actieve topics-overzicht zelf. Vergelijkbaar met de hide-actie in het Mijn topics-overzicht. En anders op de pagina van een topic, vergelijkbaar met hoe je nu een topic kan volgen.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maie
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 09-09 12:30
Eens, ik zou zelf ook graag topics weg willen filteren uit de 'actieve topics' lijst. Een toevoeging aan de ideale oplossing zou voor mij zijn dat het mogelijk is om topics met bepaalde keywords in de titel automatisch te laten verbergen uit 'actieve topics'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:38

Fiber

Beaches are for storming.

Topicstarter
Wordt hier al naar gekeken?

En gaat het eventueel ook lukken...? :o

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:57

ikloon

Product Owner
Nee, sorry, dit heeft nu niet onze prioriteit en we zijn hier dus niet naar aan het kijken. Maar de wens is duidelijk.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Duidelijk. Dankjewel voor je antwoord.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Pagina: 1