Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
[ Voor 78% gewijzigd door Fietsbel op 27-04-2015 23:51 ]
39
Yep, wat mij betreft mag deze in de votes meegenomen worden!
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ná Scaoll. - Don’t Panic.
[ Voor 6% gewijzigd door matroosoft op 16-01-2018 22:24 ]
Welk probleem ervaar je?
In het Active topics-overzicht staan topics die voor mij niet interessant/relevant zijn, terwijl het subforum waar ze in staan dat wel is (ik weet dat je subfora kunt verbergen). Een aantal voorbeelden:
- Topic "Ervaring werken bij Capgemini (Deel 3)" is niet relevant, want ik werk niet en ga nooit werken bij Capgemini. Maar het subforum "Persoonlijke financiën, studie en loopbaan" is wel relevant.
- Topic "Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024" is niet interessant, want ik doe niet mee aan de poule. Het subforum ”Sport” daarentegen vind ik wel interessant.
- Topic "Het grote Airfryer topic - Deel 2" is niet relevant, want ik heb geen Airfryer (en wil er ook geen). Maar de meeste andere topics uit subforum "Algemene zaken" zijn dat wel.
Het Actieve topics-overzicht bevat een percentage aan niet relevante/interessante topics. Dat maakt het scannen van de onderwerpen "zwaarder". Het "Mijn topics" overzicht is wat ik nu vaak als alternatief gebruik, maar daar staan alleen topics waar ik eerder al in gereageerd heb. Hierdoor mis ik nieuwe topics.
Hoe vaak loop je er tegenaan?
Zo'n 20~50x per dag. Elke keer als ik het Actieve topics-overzicht refresh.
Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Het liefst op het Actieve topics-overzicht zelf. Vergelijkbaar met de hide-actie in het Mijn topics-overzicht. En anders op de pagina van een topic, vergelijkbaar met hoe je nu een topic kan volgen.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
En gaat het eventueel ook lukken...?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357