Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

waar display/pop drukken met folderbakje?

Pagina: 1
Acties:

• paQ
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 15:10
Ik ben (volgens mij) aardig thuis in de online drukkers, ook voor afwijkend of speciaal drukwerk, maar bij deze loop ik toch een beetje vast.
Ik zoek een drukker waar je een kartonnen of PVC/schuimen display kan laten drukken, a la een levensgrote pop van karton zeg maar, maar dan ook een MET een folderbakje erin gevouwen.

Ik vind nu dus wel bij bijv drukwerkdeal een staand display, te maken op bijv 1 x 2 m (nog nieteens duur, 69 euro oid) maar daar kan ik dan weer niet kiezen dat er een folderbakje aan moet hangen.

Andere drukkers maken bedrukte folderbakjes, vanaf 25 stuks, die je nog in elkaar moet vouwen, maar die zijn voor op een toonbank.

Het punt is dat ik er mar 1 of 2 nodig heb, dus ik ben een ongeschikte klant voor een displayfabrikant.

Welke tweaker heeft de gouden tip? *D

op maat gehoorbescherming en In Ear Monitors. www.cinepaq.nl

• Fiber
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 23:17

Fiber

Beaches are for storming.

Waarom online? Bel die gasten van bijvoorbeeld Drukwerkdeal eens op en leg het probleem uit. Wellicht kunnen ze maatwerk leveren en anders weten ze vast wel een conculega die dat wel kan. Ligt er waarschijnlijk wel aan over wat voor aantallen je het hier hebt...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True