Goedeavond!
Na een paar jaar een laptop te hebben gebruikt wil ik weer overstappen naar een PC. Ik heb zelf al her en der gekeken naar een mogelijke build. Graag hoor ik jullie mening hierover!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het wordt een gamesysteem voor mij, ik speel met name shooters zoals Battlefield en Counter-strike.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn absolute prijs was 1000 euro echter heeft mijn wederhelft besloten om een steentje bij te dragen en is mijn absolute budget gestegen tot 1100 euro. Kosten voor windows en randapparatuur laat ik even buiten beschouwing.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, op dit moment beschik ik over een laptop.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag de mogelijkheid willen hebben om op een later tijdstip te overclocken, het zal naar mijn inziens in het begin niet nodig zijn maar wil natuurlijk in de toekomst niet de lamp lopen dat het niet mogelijk is. Daarnaast vind ik een sterke grafische kaart belangrijk, zelf had ik de GTX 970 in gedachten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de processor gaat mijn voorkeur uit naar Intel. Grafische kaarten heb ik eigenlijk geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast mag van mij aan de grote kant zijn en het liefst met een raam. Verder is een zo stil mogelijke build en zo stil mogelijke build een pré.
Ga je overklokken?
In het begin niet, maar gezien mijn aard zal dit in de toekomst zeker gebeuren.
Mijn build:
Na een paar jaar een laptop te hebben gebruikt wil ik weer overstappen naar een PC. Ik heb zelf al her en der gekeken naar een mogelijke build. Graag hoor ik jullie mening hierover!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het wordt een gamesysteem voor mij, ik speel met name shooters zoals Battlefield en Counter-strike.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn absolute prijs was 1000 euro echter heeft mijn wederhelft besloten om een steentje bij te dragen en is mijn absolute budget gestegen tot 1100 euro. Kosten voor windows en randapparatuur laat ik even buiten beschouwing.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, op dit moment beschik ik over een laptop.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag de mogelijkheid willen hebben om op een later tijdstip te overclocken, het zal naar mijn inziens in het begin niet nodig zijn maar wil natuurlijk in de toekomst niet de lamp lopen dat het niet mogelijk is. Daarnaast vind ik een sterke grafische kaart belangrijk, zelf had ik de GTX 970 in gedachten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de processor gaat mijn voorkeur uit naar Intel. Grafische kaarten heb ik eigenlijk geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast mag van mij aan de grote kant zijn en het liefst met een raam. Verder is een zo stil mogelijke build en zo stil mogelijke build een pré.
Ga je overklokken?
In het begin niet, maar gezien mijn aard zal dit in de toekomst zeker gebeuren.
Mijn build:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 249,90 | € 249,90 |
1 | Gigabyte GA-Z97X-SLI | € 111,95 | € 111,95 |
1 | MSI GeForce GTX 970 4GD5T OC | € 354,95 | € 354,95 |
1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 53,49 | € 53,49 |
1 | NZXT S340 Wit | € 71,- | € 71,- |
1 | G.Skill Ripjaws F3-14900CL9D-8GBXL | € 66,01 | € 66,01 |
1 | EVGA SuperNOVA 750 B1 | € 81,19 | € 81,19 |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 108,95 | € 108,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.097,44 |